Az izraeli-iráni háború lezárását jelentette be Donald Trump
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Baleset-megelőzési videót készített a vasúttársaság az átjárók biztonságáról.
Az átkelőhelyeken a statisztikák szerint 8-10 naponta történik olyan személyi sérüléssel járó baleset, amikor közúti és vasúti jármű az átjáróban ütközik.
Az okok közt a legtöbbször a tilos jelzés figyelmen kívül hagyása, a figyelmetlenség, valamint a relatív és az abszolút gyorshajtás állt. De nem ritka az sem, hogy a szabálytalan gépkocsi az átjáróban áthaladó vasúti szerelvény oldalának haladt neki. A Máv időről időre próbálja felhívni az autósok figyelmét a veszélyre, most is egy olyan szimulált ütközést hajtottak végre, amely jól mutatja, milyen súlyos következményekkel járhat ha egy vonatszerelvénnyel ütközik egy autó.
Az ilyen balesetek jellemzően kétharmada – de volt olyan év, hogy gyakorlatilag 100 százaléka – tragédiával végződik, de olyan évet is jegyeztek már, amikor gyakorlatilag minden átjárós elütés halálos kimenetelű volt. Sajnos sokan még azt sem tudják, hogy a robogó vasúti szerelvények féktávolsága száz méterekben – nagy sebességnél akár 1000 méter felett – mérhető. Ez egyben azt is jelenti, hogy a vasúti jármű vezetőjének az esetek többségében egyszerűen lehetősége sincs a baleset elkerülésére.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Korábban Lázár János azzal vádolta meg őket, hogy túlterheléses támadást indítottak az EMMA rendszere ellen.
Lázár János tiszás hőbörgésről és hobbivasutas dünnyögésről írt a Facebookon.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.