szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Néha nem pontosan érteni, most akkor melyik is a jó irány.

A VanMoof holland elektromos kerékpárok legújabb reklámkampányát letiltatta a francia reklámtestület, mondván, túlzottan negatív képet mutat az autózásról és annak környezeti hatásairól.

A reklámban forgalmi dugókat látni, egy felborult autót és erőműből kiáradó, szennyező füstfelhőt, ami egy sportautó felületén tükröződik, amely végül olvadni kezd, majd átalakul a VanMoof új S3-s elektromos bringájává.

A cég úgy kommentálta a döntést, tudták, hogy ez nem csak egy sima kerékpárhirdetés. Taco Carlier, a VanMoof társalapítója arról beszélt, éppen az volt a céljuk, hogy cselekvésre szólítsanak fel annak. Hozzátették: a fennálló állapoton változtatni mindig konfrontációt okoz, de nekik kezdetektől fogva ez a céljuk -- írta a The Verge.

Franciaországban éppen nagy erőkkel zajlik az elektromobiltásra való átállás. Kormányzati szintű döntés, hogy a legnagyobb elektromosautó-gyártó ország legyenek Európában, és Anne Hidalgo is azzal az ígéretével nyerte meg  újra a főpolgármester-választást, hogy kitiltja az autókat a párizsi belvárosból.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
hvg.hu Autó

A BMW M2-nek is vége

A BMW egyik legizgalmasabb autóját is utolérte a piaci nyomás, ami a szigorú emissziós értékek miatt alakult ki.