Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A négykerékhajtású Audi S3 rácfelvarrott verziója idén augusztusban debütált és máris megérkezett hozzá a látványosabb és teljesítményben is némi pluszt adó tuningváltozat.
A német Abt Sportsline cég mindig az elsők között készíti el tuningcsomagjait az Audi éppen aktuális kínálatához, ennek jegyében most a kompakt méretű S3-as kapta a maga teljesítménynövelő csomagját.
Az Abt elsődlegesen a motorvezérlését programozta át a négyhengeres, 2.0 literes TFSI motornak, ennek nyomán 60 lóerővel lett izmosabb a normál változathoz képest az S3-as. A 370 lóerős teljesítmény mellé a nyomatéka is növekedett, immár 450 Nm-re, amely 50 Nm-rel több a kiindulási értéknél. A hajtáslánc egy 7-fokozatú duplakuplungos sportváltóban folytatódik, és természetesen az Audi quattro-rendszere a további elem, ami a kerekek felé viszi a motor erejét.
Az Abt ugyan nem közölt menetdinamikiai adatokat a tuning után, de minden bizonnyal jobbak az értékek, mint a gyári változat 4,8 másodperces 0-100 km/h-s sprintje, valamint a 250 km/h-nál leszabályozott végsebessége. A tuning technikai elemei még a négy, 102 milliméteres rozsdamentes mattfekete véggel ellátott új kipufogórendszer. A tuningolt S3-ashoz egyedi "Sport GR 20-as" fekete, selyemfényű könnyűfém felniket is kínálnak.
A modell piaci megjelenése igen közel van, mert a premier után januártól meg is lehet venni a tuningműhelytől.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.