A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
Az új sportkompakt kevesebb mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Az első Audi A3-ról 1996-ban hullott le a lepel, amit aztán 2003-ban követett a második, 2012-ben pedig a harmadik kiadás. Idén március elején pedig bemutatták az elsőtől az utolsó csavarig teljesen megújult negyedik generációt, amely első körben Sportback változatban debütált, és nem sokkal később a Limousine kivitelről is lehullott a lepel.
És most bemutatkozott mindkét változat eddigi legsportosabb modellje, az új S3.
Az alapáron 18 colos-, felár ellenében 19 colos kerekeken gördülő újdonság motorházteteje alatt egy 2 literes turbós 4 hengeres benzinmotor található, melynek 310 lóerős teljesítménye, illetve 400 Nm-es nyomatéka egy hétfokozatú S tronic automata váltón keresztül érkezik meg a négy kerékre.
Az alapáron Quattro meghajtású Audi S3 4,8 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebességet elektronika korlátozza 250 km/h-ra. Akinek esetleg ez kevés, annak érdemes megvárnia a későbbiekben érkező új RS3-at, melynek 5 hengeres turbómotorja várhatóan 450 lóerős teljesítményt ad majd le.
A normál A3-nál 15 milliméterrel ültetett S3 felár ellenében adaptív sportfelfüggesztéssel, valamint mátrix LED-es fényszóróval is rendelhető.
Az S3 Sportback alapára 46 303 euró (16 millió forint), az S3 Limousine pedig minimum 47 180 euró (16,3 millió forint) kifizetését követően vezethető haza. Az első példányokat októberben vehetik majd át a megrendelők.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Kvízjátékunk egyszerű: a négy megadott névből három a képzelet szüleménye, egy pedig valóban létezik. De vajon melyik?
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.