Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Immár Magyarországon is elérhető a VW konszern cseh márkájának CNG változata.
A Skoda 2019 végén leplezte le az Octavia negyedik generációját, mely számos különböző benzines, dízel és hibrid hajtással készül, illetve immár földgázas változatban is rendelhető.
Ha CNG kivitelű új Octaviát szeretnénk, akkor minimum 10 030 260 forintot kell a projektre szánnunk, ennyi ugyanis az Ambition felszereltségű 1.5 TGI DSG G-TEC szedán magyarországi hivatalos listaára.
A típus mozgatásáról egy 1,5 literes 4 hengeres turbós motor gondoskodik, mely 130 lóerős teljesítményt, illetve 250 Nm-es nyomatékot ad le egy hétfokozatú DSG automata váltón keresztül. A 0-ról 100-ra 9,6 másodperc alatt felgyorsuló típus végsebessége 218 km/h.
A 17,3 literes gáztartállyal, illetve 9 literes benzintartállyal rendelkező típus összhatótávja 700 kilométer. A csomagtartó mérete a szedán esetében 600 helyett 455 literes, a CNG kombiba pedig 640 helyett 495 liternyi pakk tehető be.
A Skoda Octavia hazai alapára 6 998 250 forint, mely összeg ellenében egy 110 lóerős 1 literes 3 hengeres benzinmotoros, hatfokozatú kéziváltós szedán vezethető haza.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.