Biztonsági emberek vették át az irányítást több napra az egyik dunaújvárosi erőműben
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
A régi/új terepjáró mozgatásáról egy 3 literes soros 6 hengeres turbódízel motor gondoskodik.
A Mercedes 1972-ben kezdte meg a G-osztályos terepjáró fejlesztési munkálatait. Néhány évvel később a kereskedésekbe is megérkezett az azóta ikonikussá vált és kisebb-nagyobb változtatásokkal hosszú évtizedeken át forgalmazott G Merci, amely 2018-ban kapta meg az általunk is alaposan letesztelt utódmodelljét.
Ez azonban nem jelenti azt, hogy az eredeti G-osztály ne élne tovább: a régi kocka most komolyabb ráncfelvarrást kapott.
A W464 néven emlegetett régi/új modell az 1992-ben debütált W461 faceliftjének tekinthető, és bár első körben katonai/rendészeti változatban debütált, a későbbiekben várhatóan polgári verzióban is elérhető lesz.
Az eddiginél is jobb terepjáró-képességekkel rendelkező, LED-fényszórós W464 G350d motorházteteje alatt egy 3 literes soros 6 hengeres turbódízel motor található, amelynek 249 lóerős teljesítménye, illetve 600 Nm-es nyomatéka egy nyolcfokozatú automata váltón keresztül érkezik meg a kerekekre.
Az elődjénél 35 százalékkal erősebb és 50 százalékkal nyomatékosabb G-Klasse fogyasztása 6–8 százalékkal csökkent.
Az aktuálisan legfrissebb G-osztályból hamarosan tisztán elektromos változat is elérhető lesz, a Müncheni Autószalonon kiállított prototípusban már üléspróbát is tudtunk venni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M1-es autópálya és Esztergom között tervezett M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Két óra alatt sikerült lehozni a férfit.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.