Amikor a 6 henger a takarékoskodás jele: új Aston Martin érkezett

Íme, a DBX szabadidő-autó korábbinál olcsóbb és kevesebbet fogyasztó új kivitele.

  • hvg.hu hvg.hu
Amikor a 6 henger a takarékoskodás jele: új Aston Martin érkezett

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan meghajtani az Aston Martin első SUV modelljét, a 4 literes biturbó V8-as AMG motorral szerelt DBX-et. Ez az 550 lóerős és 700 Nm-es nyomatékú biturbó benzinmotor 4,5 másodperces 0–100-as szintidőt, illetve 292 km/h végsebességet biztosít a 2,2 tonnás monstrum számára.

László Ferenc

Most pedig megérkezett a típus olcsóbb és takarékosabb kivitele, a DBX Straight-Six.

Aston Martin DBX Straight-Six

Az újdonságban a Mercedes-AMG 53-asokból ismerős hibrid 3 literes turbós soros 6 hengeres benzines hajtáslánc található, mely 435 lóerős teljesítményű, illetve 520 Nm-es nyomatékú.

Aston Martin DBX Straight-Six

A kilencfokozatú automata váltós, összkerék-hajtású új DBX 5,4 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége 259 km/h.

Aston Martin DBX Straight-Six

Az egyelőre kizárólag Kínában kapható DBX Straight-Six 10,5 literes átlagfogyasztással bír, vagyis mintegy negyedével kevesebbet fogyaszt, mint a V8-as verzió.

Aston Martin DBX Straight-Six

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.