Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Íme, a DBX szabadidő-autó korábbinál olcsóbb és kevesebbet fogyasztó új kivitele.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan meghajtani az Aston Martin első SUV modelljét, a 4 literes biturbó V8-as AMG motorral szerelt DBX-et. Ez az 550 lóerős és 700 Nm-es nyomatékú biturbó benzinmotor 4,5 másodperces 0–100-as szintidőt, illetve 292 km/h végsebességet biztosít a 2,2 tonnás monstrum számára.
Most pedig megérkezett a típus olcsóbb és takarékosabb kivitele, a DBX Straight-Six.
Az újdonságban a Mercedes-AMG 53-asokból ismerős hibrid 3 literes turbós soros 6 hengeres benzines hajtáslánc található, mely 435 lóerős teljesítményű, illetve 520 Nm-es nyomatékú.
A kilencfokozatú automata váltós, összkerék-hajtású új DBX 5,4 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége 259 km/h.
Az egyelőre kizárólag Kínában kapható DBX Straight-Six 10,5 literes átlagfogyasztással bír, vagyis mintegy negyedével kevesebbet fogyaszt, mint a V8-as verzió.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.