Áradt a felgyorsult Tisza és mindent letarolt
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
A Barcelona melletti gyárat is bezárja a pickup visszavonásáról döntő japán márka.
A Nissan a nyolcvanas évek elején kezdett Barcelona mellett, az úgynevezett Zona Francában autókat gyártani, amikor a japánok megvásárolták a Motor Ibérica részvénycsomagját. 1983-ban elkezdték gyártani a Nissan Patrolt, amellyel a robusztus 4x4-es lett az első japán autó, amely a kontinensünkön készült. Idén december végén, 38 év, 15 különböző modell, valamint 3,34 millió legyártott autó után azonban legördült az utolsó autó is a szalagokról.
A barcelonai Nissan gyár közvetlenül mintegy 3000 főt foglalkoztatott, a beszállító cégeken keresztül pedig mintegy 20 ezer embert a katalán régióban. A Nissan szerint a döntés az kontinensünk teherautó-piacának zsugorodását tükrözi. A Renault Alaska és a Mercedes X-osztály, a Navara testvérmodelljei szintén Barcelonában készültek, és ugyanezen okból már korábban leállították a gyártásukat.
A másik jelenleg Barcelonában összeszerelt modell az e-NV200 elektromos furgon gyártása még december 9-én fejeződött be.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
Pannonhalmán mondta el augusztus 20-i ünnepi beszédét a Tisza Párt elnöke.
Kína és Oroszország is részt venne a kidolgozásban, dobta fel az orosz külügyminiszter.
A rendőrség ugyanakkor nem akarja elárulni, hogy milyen bűncselekmény gyanújával indítottak eljárást.