szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A zuffenhauseni gyártó ikonikus sportmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanymotor kerül a hajtásába.

A Porsche 2018 végén mutatta be a 911-es sportkocsi aktuális 992-es generációját, melyből azóta számtalan különböző hajtásláncú változat mutatkozott be, ezek közös vonása az elektromos rásegítés nélküli benzinmotor.

Pietro Innocenti, a gyártó olasz részlegének vezetője elárulta, hogy a közeljövőben tisztán elektromos hajtású 911-es is érkezni fog, ezt azonban még megelőzi a hamarosan leleplezendő hibrid változat.

Az első hibrid 911-es nem plugin, vagyis külsőleg tölthető, hanem normál hibrid kivitelű lesz, egyes technológiái pedig a 919 Hybridből eredeztethetők.

A hibrid 911-es értelemszerűen nem a hatékonyságra, hanem sokkal inkább a magas teljesítményre lesz kihegyezve, és az előzetes híradások szerint körülbelül 700 lóerős lesz.

Az aktuális kínálatban a mellékelt fotókon is látható 911 Turbo S jelenti a csúcsot, melynek 3745 köbcentiméteres 6 hengeres biturbó boxermotorja 650 lóerős, illetve 800 Nm-es produkciót ad elő.

Porsche

Az összkerék-hajtású Turbo S 2,7 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra, 8,9 másodperc alatt tudja le a 0-200-at és akár 330-cal is képes száguldani.

Porsche

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!