A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Visszakerült a kínálatba a Volkswagen 80 lóerőnél alig erősebb kis elektromos kocsija.
A Volkswagen bejelentette, hogy ismét elérhetővé tette korrekt ár-érték arányú népszerű kis villanyautóját, az e-up!-ot. Az ötajtós apróság németországi alapára 26 895 euró (9,55 millió forint), a magyar konfigurátor pedig 9,66 millió forinttól listázza a típust.
A 83 lóerős teljesítményű, illetve 210 Nm nyomatékú villanymotorral szerelt e-up! nettó 32,2 kWh kapacitású akkumulátora maximum 258 kilométeres WLTP-hatótávot tesz lehetővé. 40 kW-os DC töltő esetén akár 60 perc alatt 80 százalékosra tölthető a teljesen lemerült telep.
A Volkswagen 2020 végén azért állította le az e-up! rendelhetőségét, mert a hatalmas érdeklődés miatt a várakozási idő 16 hónapra nőtt, de a gyártás 2021-ben is gőzerővel folytatódott. Németországban tavaly 30 800 példányt helyeztek forgalomba belőle, így ez lett a helyi piac második legnépszerűbb elektromos autója.
A VW e-up!-ból eddig már több mint 80 ezer darabot adtak el globálisan.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.