Horvát kezekbe kerülhet szinte teljes egészében a Bugatti
Jó példa lenne arra, hogy a kishal is bekebelezhet néha nagy zsákmányt.
Jó példa lenne arra, hogy a kishal is bekebelezhet néha nagy zsákmányt.
A biturbó V6-os Praga Bohema ára adók nélkül is 600 millió forint magasságában mozog.
Az elektromos új Rimac a V10-es hibrid Red Bull RB17 fő riválisának ígérkezik.
Nem, ez nem egy újabb hangtalan villanyautó, hanem egy Cosworth szívű benzinpusztító.
A Bugattitól hamarosan újabb elképesztő sebességrekordra lehet számítani.
A Rimac a közeljövőben egy minden korábbinál potensebb egyszemélyes sportautóval fog előrukkolni.
A 0-ról 200-ra 4,38 másodperc alatt felpattanó Rimac Nevera R az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és új aerodinamikai csomaggal bír.
A Pininfarina Battista Targamericában helyet foglalók a legnagyobb csendben és irtózatos gyorsulás mellett kabriózhatnak.
A zágrábi központú Rimac hamarosan egy újabb hiperautóval fog előrukkolni.
A közel 2000 lóerős limitált szériás Rimac Nevera a gyártó fennállása 15. évfordulójának állít emléket.
A BMW legmodernebb önvezető technológiája a 7-es sorozatú luxusszedánban érhető el elsőként.
Mate Rimac és csapata ezúttal nem 2000 lóerős hiperautóval, hanem egy önvezetésre kihegyezett új városi autóval rukkolt elő.
Négy turbó helyett még nagyobb benzinmotorral és hibrid technikával támad a 0-ról 400-ra 25 másodperc alatt felpattanó új hiperautó.
Természetesen a saját ízlése szerinti dizájnt kapott a kocsi, ha már a névadója is ő maga.
A kocsi elektromos hajtásláncát a horvát Rimac fejleszti.
A benzinmotort és villanymotort egyaránt felvonultató új Porsche 911 technikája egyenesen a versenypályákról érkezik.
A fejlett önvezetésre képes járgányok ugyanannak a Rimacnak a nevéhez fűződnek, mely nemrégiben közel 2000 lóerős elektromos hiperautókkal tűnt fel a színen.
Az elektromos Porsche titokzatos új csúcsmodellje a Nordschelifén 26 másodpercet vert egy körön a Turbo S-re.
Az indiai tulajdonban lévő olasz márka horvát technológiájú hipersportautója bőven kevesebb, mint 2 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A Nordschleifén a 2000 lóerős teljesítmény kevés a sikerhez, ha mellé 2,3 tonnás tömeg társul.