szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A zuffenhauseni gyártó legfrissebb sportkocsija hétfokozatú kéziváltóval és csökkentett tömeggel támad.

A Porsche bemutatta a 2018 végén debütált aktuális 911-es generáció legújabb modelljét, a 911 T-t, melynek nevében a "T" bejűjelzés a Touring szóra utal.

Porsche

Az újdonság az alapmodell, vagyis a 911 Carrera és az eddig felette szolgálatot teljesítő 911 Carrera S közé érkezett, és az előbbi motorját vonultatja fel.

Porsche

A 911 T elsősorban a tömegcsökkentésről szól, melynek keretein belül kevesebb hangszigetelő anyagot, vékonyabb üvegeket, kisebb és könnyebb akkumulátort kapunk. A hátsó ülések nélküli sportkocsi 1470 kilogramm tömegű, vagyis 35 kilogrammal könnyebb a 911 Carreránál.

Porsche
Porsche

A Sport Chrono Package-et, 10 milliméterrel ültetett futóművet és sportkipufogót felvonultató legújabb 911-est hétfokozatú kéziváltóval szerelik, de nyolcfokozatú PDK automata váltóval is rendelhető.

Porsche
Porsche

A 3 literes biturbó boxermotor 385 lóerős teljesítményt, illetve 450 Nm-es nyomatékot szabadít rá a hátsó kerekekre.

Porsche
Porsche

A 20-21 colos kerekeken gördülő manuális váltós 911 T 4,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet és a gyorsulásának csak 291 km/h-nál szakad vége. A PDK-s kivitelnek 4 másodperc is elég a 0-100-as gyorsulás abszolválásához.

Porsche

A 123 845 eurós (51,3 millió forint) Porsche 911 T máris rendelhető, az első példányokat az ígéretek szerint februárban vehetik majd át a vásárlók.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!