szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A patinás japán sportkocsi eddig alig több mint 30 ezer kilométert hagyott maga mögött.

A két korai Celica Suprát követően 1986-ban tűnt fel a színen az első igazi Supra, melynek utódját 1993 és 2002 között gyártotta a Toyota.

És most ebből a szériából tűnt fel a színen egy éppen új tulajdonosra váró kiváló állapotú példány.

Classicdriver
Classicdriver

Az Astral Black fekete fényezésű japán sportkocsi a széria elején látta meg a napvilágot és 1995 áprilisában Spanyolországban helyezték forgalomba.

A közel 3 évtized alatt mindössze 32 157 kilométer került az európai piacos kocsiba, melynek értéke 175-225 ezer dollárra (63-81 millió forint) tehető.

Classicdriver
Classicdriver

Az egy tulajos régi Suprát nemrégiben teljes körűen szervizelték és friss Michelin Pilot Sport 4 gumikkal szerelték.

A két turbóval megfújt 3 literes 6 hengeres benzinmotor 330 lóerős teljesítménye mellé 440 Nm-es nyomaték társul, ami 5,1 másodperces 0-100-as szintidőt tesz lehetővé.

A hatfokozatú kézi váltós és 1,6 tonna tömegű Supra elektronikusan korlátozott végsebessége 250 km/h.

Classicdriver
Classicdriver
Classicdriver

A Toyota Supra 2019-ben debütált aktuális generációjának magyarországi alapára 25,3 millió forint. A GR Suprát 258 lóerős 2 literes 4 hengeres, illetve 340 lovas 3 literes 6 hengeres turbómotorral szerelik.

A kézi-, illetve automata váltós csúcsmodell 4,3-4,6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra és maximum 250-nel képes száguldani.

A japán BMW Z4
László Ferenc
Toyota GR Supra, kézi váltóval az igazi
László Ferenc

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!