Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Közel 500 lóerővel már Németországban is bátran ki lehet bérelni az autópálya belső sávját.
A Mercedes-AMG GLA 45 S a maga nemében az egyik legmeggyőzőbb kompakt crossover, amelyet a német tuner, a Väth, egy sor frissítésnek köszönhetően még figyelemre méltóbbá tett.
A tuner először a GLA 45 S 2.0 literes turbófeltöltős négyhengeresének teljesítményét növelte meg jelentősen, az alap 422 lóerőről és 500 Nm nyomatékról indulva. Ehhez ECU szoftverfrissítést, valamint egy új, rozsdamentes acélból készült leömlőt használtak, amelynek nyomán a teljesítménymaxium 490 lóerő és motornyomaték csúcsa pedig 600 Nm lett. Az elvégzett fejlesztéseket 20×9 col méretű könnyűfém keréktárcsákkal koronázták meg a látvány kedvéért, amelyekre 255 mm széles gumiabroncsok kerülnek.
Tekintettel arra, hogy lényegében ezek a felnik az SUV külső megjelenésének egyetlen átdolgozot részei, az utcán lényegében fel sem tűnik, hogy nem egy hagyományos GLA 45 S-sel van dolgunk.
A műszaki tuningra tett hangsúlyok abban is megnyilvánulnak, hogy a Väth minőségibb fékvezeték-rendszerrel szerelte fel a Mercedest, hogy jobb legyen a fékpedálérzet, valamint az SUV készen álljon egy pályanapra vagy hegyi szerpentinezésre. A futómű új komponense még egy új rugószett is, ami a hasmagasságot is kissé csökkenti.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.