Centrifuga, pogácsa, gáz: mi kell az atombombához, mi volt a célpont Iránban?
Saját fejlesztés és illegális import is kellett hozzá, de Irán valóban elég közel jutott a nukleáris fegyverhez.
A bajor gyártó központi gyártóüzeme egyre inkább a villanyautókra fog fókuszálni.
A BMW müncheni gyártóegységében elkészült az utolsó belső égésű motor, a hat évtizedes fejezetet konkrétan egy V8-as erőforrás zárta le.
A bajor gyártó 2020 novemberében jelentette be, hogy a 8 és 12 hengeres motorok gyártását az Egyesült Királyságba, a kisebb belső égésű egységek előállítását pedig Ausztriába helyezi át.
A BMW müncheni üzemében a belső égésű motorok helyett elektromos autók fognak készülni.
Sok autógyártótól eltérően a BMW egyelőre még nem jelentette be, hogy mikor fejezi majd be a benzines és dízelüzemű személyautók értékesítését.
A vállalat azzal számol, hogy 2025-ben 25-, 2030-ban pedig mintegy 50 százalékban tisztán elektromos járműveket fog leszállítani a vásárlókhoz.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Saját fejlesztés és illegális import is kellett hozzá, de Irán valóban elég közel jutott a nukleáris fegyverhez.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Az oldal a MÁV térképes adatbázisának adatait jeleníti meg.
Értetlenül állnak „a várható intézkedések súlya előtt”.
Tasó Lászlót leszavazta a választókerületi tanács.
A közgazdász-akadémikus szerint a fő hatalmi centrumokat világszerte fokozatosan eluralja az illiberalizmus.