Centrifuga, pogácsa, gáz: mi kell az atombombához, mi volt a célpont Iránban?
Saját fejlesztés és illegális import is kellett hozzá, de Irán valóban elég közel jutott a nukleáris fegyverhez.
Két nagy favorit tűnik ki a mezőnyből.
Néhány napja indult a cégek számára kiírt, elektromos autók vásárlását ösztönző állami pályázat, amelyet első nap már több mint 1400 autó vásárlására nyújtottak be.
A Villanyautósok oldal készített egy nem reprezentatív felmérést arra vonatkozóan, hogy a pályázok mely típusokat preferálják. Az összesen eddig kapott 160 darab válasz szerint a legnépszerűbb gyártó az idei év új hazai belépője, a BYD. A kínai gyártótól a választók 32 százaléka vásárol majd, míg a második a Tesla 27 százalékkal. Harmadik helyen a Volvo található 12 százalékos részesedéssel, negyedik helyen a kínai Cenntro áll.
A válaszadók között a legnépszerűbb típusok csökkenő sorrendben: a Tesla Model Y, a BYD Atto 3, a BYD Dolphin, a Volvo EX30 és a Tesla Model 3.
Az autós oldal által készített kérdőívre válaszolók 60 százaléka egyébként úgy nyilatkozott, hogy támogatás nélkül nem vett volna most elektromos autót.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Saját fejlesztés és illegális import is kellett hozzá, de Irán valóban elég közel jutott a nukleáris fegyverhez.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Az oldal a MÁV térképes adatbázisának adatait jeleníti meg.
Értetlenül állnak „a várható intézkedések súlya előtt”.
Tasó Lászlót leszavazta a választókerületi tanács.
A közgazdász-akadémikus szerint a fő hatalmi centrumokat világszerte fokozatosan eluralja az illiberalizmus.