Itt a legújabb 7 üléses hatalmas BYD
A plug-in hibrid hajtásláncú BYD Sealion 8 kevesebb mint 5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
A plug-in hibrid hajtásláncú BYD Sealion 8 kevesebb mint 5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Mostantól már nem a BYD kínálja a legolcsóbb elektromos modellt hazánkban – megérkezett Budapestre a Leapmotor.
Már csak autók kellenek hozzá, amelyek győzik ezt a tempót.
A BKK szolgáltatója, az ArrivaBus átvette az első példányokat a magyar fővárosba gyártott 82 darabos flottából.
A Magyarországon is megtelepedő, elektromos autókat gyártó cég olyan durva árháborúba kezdett, aminek nagyon rossz vége is lehet.
Véresre fordult az árháború az elektromos autók piacán: a BYD hongkongi tőzsdén forgó részvényeinek árfolyama 8,6 százalékkal esett hétfőn.
A kínai gyártó vadonatúj 8 millió forintos elektromos modelljével, a Dolphin Surffel Balatonfüreden találkozhatott először testközelből a nagyközönség.
A kínai autógyártó szédületes tempóban tarolná le az Európai Unió piacát, ebben játszhat kulcsszerepet a szegedi gyár és a budapesti fejlesztési központ. De felmerülhet egy újabb akkugyár telepítése is.
A közgazdász szerint a budapesti beruházás jó irány, Bod Péter Ákos azonban szkeptikusabb a projekttel kapcsolatban, Závecz Tibor szerint pedig ráfér a magyar vállalkozókra, hogy a külföldi vállalatok felrázzák a gazdasági környezetet.
A kínaiak alig két éve vannak jelen komolyabban Európában.
A héten mutatkozik be az egyik legjobb árú BYD.
A BYD Dolphin Surf 88 lóerős alapmodellje 220 kilométeres hatótávolságot ígér, ami városban akár a 356 kilométert is elérheti.
A pénzmosás elleni szabályok kiforgatásával revolverez a kormány mindenkit, aki közélettel foglalkozik; elkészült az új MNB-törvény tervezete; Magyarországra hozzák a BYD európai központját. Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.
A Rogán Antalhoz köthető, több kínai projektben is érintett Acemil és a Budapesti Erőművet egy Habony-féle magántőkealaphoz segítő VPP-csoport több cége is abba az újbudai irodaházba van bejegyezve, amelyet a BYD nemrég megvásárolt, hogy itt hozza létre európai központját.
Mindeközben Lázár János minisztériuma kapott 5,7 milliárdot a BYD-gyárnak terepet biztosító szegedi ipari park és térsége fejlesztésére, a MÁV-ba meg beinjekcióztak 14,4 milliárd forint tőkét a gyárat kiszolgáló vasúti bővítésekre.
Három negyedévnyi esés után az idei év elején újra nőttek az európai elektromosautó-eladások, az elemzők optimizmusa azonban így is mérséklődött a korábbi évekhez képest. A Tesla Európában és Kínában is elvesztette piacvezetői pozícióját, Amerikában azonban továbbra is egyet jelent Elon Musk márkája az e-autózással.
Darabszámban is a globális elitbe tartanak.
Németországban tovább folytatódik a Tesla lejtmenete, a BYD-nak azonban nincs oka panaszra.