Jól viselte a BYD villanyautója, hogy háromszor is belecsapott a villám – videó
Méghogy többször nem csap ugyanoda a mennykő…
Méghogy többször nem csap ugyanoda a mennykő…
A sikeres felvételi után 120 fiatal a négy évből hármat Kínában, egyet Magyarországon tanulhat majd.
Az általuk májusban kirobbantott árháború átrendezte az EV-piacot.
Hogy pontosan miért hozta meg ezt a döntést az illetékes hatóság, azt az Átlátszó még nem tudta kideríteni. A BYD szerint már rendezték az ügyet.
Nullához közeli GDP-számra készít fel a kormány; a BYD szegedi tömegtermelésének elhalasztásáról érkeztek hírek; megjelentek a legapróbb részletek is az új lakáshitelről. Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.
A vállalat szerint Szegeden az építkezés terv szerint halad, de a fő állítást, amely szerint jövőre a tervezettnél kevesebb autó futhat majd le a gyártószalagról, nem cáfolták.
Az illetékes kormánybiztos szerint a török gyár állapota elmarad a szegedi gyárétól.
Idén nem indult be a tömegtermelés Szegeden, de ki sem használják a kapacitásokat az első két évben. Bezzeg Törökországban.
Jelentősen nőtt a buszgyár árbevétele, de a költségek még jobban megugrottak. A komáromi egység fő külkereskedelmi partnere a hollandiai központ volt.
A Ford Bronco lokálisan zéró emissziós új változatában BYD akkumulátor található.
Messze a kínai márka vezet a listán.
Elektromos buszokat fognak gyártani az új üzemben. A beruházási költségek egytizedét a magyar adófizetők állják.
Hatalmas készletek állnak a márkakereskedőknél, és az is biztos, hogy a BYD termelése a szokásostól eltérően alig bővül Kínában. Állítólag több üzemben jelentősen visszafogták a termelést.
A BYD 2025-ben négyszeresére növelte eladásait az európai országokban, ám a szegedi gyárból kikerülő autók és a velük járó szerviztámogatás teheti tartóssá a kínai autógyártó sikerét.
Az év első öt hónapjában 59 százalékkal több kötelező biztosítást kötöttek, mint tavaly ilyenkor.
A plug-in hibrid hajtásláncú BYD Sealion 8 kevesebb mint 5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Mostantól már nem a BYD kínálja a legolcsóbb elektromos modellt hazánkban – megérkezett Budapestre a Leapmotor.
Már csak autók kellenek hozzá, amelyek győzik ezt a tempót.
A BKK szolgáltatója, az ArrivaBus átvette az első példányokat a magyar fővárosba gyártott 82 darabos flottából.
A Magyarországon is megtelepedő, elektromos autókat gyártó cég olyan durva árháborúba kezdett, aminek nagyon rossz vége is lehet.