A Bosch szerint az első fecskék után, gyorsan lesz majd itt több kínai autógyár is
Szerintük a helyi gyártásra átálló kínai cégek jó üzletet jelentenek a beszállítóknak.
hvg.hu/MTI
A világ legnagyobb autóipari alkatrész és berendezés beszállító vállalata, a Bosch szerint az elkövetkező években jelentősen fellendül a kínai autógyártók üzemépítési aktivitása Európában.
Stefan Hartung, a Bosch vezérigazgatója elmondta, hogy cége számára az importról a helyi gyártásra átálló kínai cégek jó üzletet jelentenek mind alkatrész beszállítóként, mind pedig üzemépítő kivitelezőként.
Egyre magabiztosabbak a terjeszkedő távol-keleti szereplők.
A német autóipar túlzott kínai függőségét kifogásoló kritikákról szólva Hartung rámutatott, hogy Kína mind Németország, mind egész Európa számára egyaránt nagyon fontos felvevőpiacot jelent. “A kölcsönös függőség egyáltalán nem rossz dolog” – fogalmazott, hozzátéve, hogy “az egyoldalú függőség persze nem kedvező dolog, de az ellene való fellépésnek sem lenne szabad gazdasági elszigetelődéshez vezetnie”.
Jelenleg a legendásnak mondható helyszínen a Fiat 500-as elektromos változata készül.
A Bosch nagy lehetőségeket lát India, a világ harmadik legnagyobb autópiacának a gyártói esetében is. Markus Heyn, a Bosch Mobility autóipari beszállítói üzletágának a vezetője szerint az indiai gyártóknál meredek növekedésre lehet számítani nem csak az ott elterjedt kisautók, de már a magasabb árfekvésű kategóriák esetében is. “A kínai gyártókhoz hasonlóan az indiai gyártók piaci részesedése is növekszik” – mutatott rá.
Azokat, akik csak a Stranger Thingsből ismerik, összezavarná, hogy miket művelt a karrierje kezdetén Paul Reiser. Korábbi rajongóit például azzal lepte meg, hogy feltűnt az Aliens gonoszaként. A veterán komikussal pályafutása cikkcakkjairól, Jerry Seinfeldről, Lisa Kudrow-ról és Eddie Murphyről is beszélgettünk. És arról is, miért tartotta hülyeségnek a Jóbarátokat.