A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Jelenleg a legendásnak mondható helyszínen a Fiat 500-as elektromos változata készül.
A kínai Leapmotor autógyártóval kötött megállapodás keretében a Stellantis évi akár 150 ezer „olcsó” elektromos autót gyártana a torinói mirafiori üzemben az Automotive News Europe autóipari szakportál hétfői beszámolója alapján.
A Stellantis tavaly vásárolt 1,6 milliárd dollár értékben részesedést az elektromos autók gyártásával foglalkozó Leapmotor cégben. A két csoport ezt követően közös vállalat alapítását jelentette be a kínai cég elektromos autóinak Kínán kívüli gyártására, a Stellantis 51 százalékos irányítása alatt.
Carlos Tavares, a Stellantis vezérigazgatója a közös vállalat megalapítása alkalmából bejelentette a kínai gyártó elektromos modelljei értékesítésének megkezdését Európában „két éven belül”.
Az Automotive News Europe beszámolója szerint a Leapmotor modelljeinek olaszországi gyárátása 2026-ban vagy 2027-ben veheti kezdetét.
Tavares a Stellantis múlt heti éves eredménybeszámolója alkalmából tartott tájékoztatón egy feltett kérdésre válaszolva jelezte, hogy „megfelelő üzleti indok” esetén a csoport készen áll a Leapmotor modelljei olaszországi gyártásának a megkezdésére. „Ez csak a versenyképességünkön múlik költség és a minőség terén. Tehát nyitva áll előttünk a lehetőség, hogy egy adott pillanatban megragadjuk rá az alkalmat” – fogalmazott. A konszern szóvivője hétfőn közölte, hogy nincs mit hozzáfűznie a vezérigazgató múlt heti kijelentéséhez.
A Stellantis az olasz kormánnyal kötött megállapodás értelmében az évtized végére egymillióra tervezi növelni az Olaszországban gyártott autók számát a 2023-as 750 ezerről. A termelési cél elérése a cég közleménye szerint több tényezőtől, egyebek között az autóvásárlások állami ösztönzésétől, a töltőállomás-hálózat kiépítésétől és az energiaköltségek csökkentésétől függ. A Leapmotor modelljei gyártásának olaszországi megkezdésé nagyban hozzájárulhat a termelési cél eléréséhez.
A Stellantis a mirafiori üzemben jelenleg a Fiat 500-as elektromos modelljét gyártja.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.