Csak a kiválasztott szupergazdagok csaphatnak le a szélvédő nélküli új Mercedesre

Megérkezett a Mythos sorozat első képviselője, a Forma 1 ihlette Mercerdes-AMG PureSpeed.

  • hvg.hu hvg.hu
Csak a kiválasztott szupergazdagok csaphatnak le a szélvédő nélküli új Mercedesre

A Mercedes-AMG munkatársai fogták az általunk is alaposan letesztelt négyszemélyes SL roadstert, és készítettek belőle egy limitált szériás kétüléses, szélvédő és tető nélküli speedstert.

Az egyedi aerodinamikai csomaggal, speciális fényezéssel, F1-szerű glóriával és két bukósisakkal támadó újdonság hajtásláncát egyelőre nem taglalták, mindenesetre több mint valószínű, hogy a gépháztető alatt az SL 63 585 lóerős teljesítményű duplaturbós 4 literes V8-as benzinmotorja található.

Mercerdes-AMG PureSpeed
Mercerdes-AMG
Mercerdes-AMG PureSpeed
Mercerdes-AMG

Az összkerék-hajtású Mercerdes-AMG PureSpeedből mindössze 250 példányt terveznek gyártani, és ezekre a márka leginkább elkötelezett, igen tehetős rajongói csaphatnak majd le. A pontos ár egyelőre ismeretlen.

Viszonyításképp, a 3,6 másodperces 0-100-as szintidejű normál SL 63 Magyarországon 84,4 millió forinton nyit, a 816 lovas és 2,9 másodperces 0-100-as sprintre képes plugin hibrid SL 63 S E Performance pedig alaphangon 95,9 millió forintba kerül.

Mercerdes-AMG PureSpeed
Mercerdes-AMG
Mercerdes-AMG PureSpeed
Mercerdes-AMG
Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Jehan Paumero húszas évei elején, bordeaux-i bölcsészként jött Magyarországra 2003-ban, miután elfogadta egy pécsi gimnázium állásajánlatát. Előtte csak a Sziget miatt járt itt, de megígérte magának, hogy még visszatér – egy helyett végül több mint húsz évet maradt. Hogyan látja egy köztünk élő francia a magyarokat? Miért érzi itt szabadabbnak magát, mint otthon, és mi az, ami miatt közelebb érzi magához a magyar társadalmat? Mit gondolnak a franciák Magyarországról, és mit válaszol, ha nekiszegezik a kérdést, hogy milyen diktatúrában élni?