Ahogy várni lehetett, elmaradt az áttörés Trump és Putyin csúcstalálkozóján
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Mitől lesz egy autó igazán ikonikus? – teszik fel a kérdést.
Az utóbbi hónapokban feszültség alakult ki Olaszország kormánya és a Stellantis között, mivel az autóipari óriás olasz márkái – mint az Alfa Romeo és a Fiat – olasz identitásukat hangsúlyozzák, annak ellenére, hogy több modelljük nem Olaszországban készül. A kormány kirtikája miatt az Alfa Romeo például átnevezte legújabb modelljét Milanóról Juniorra.
A Stellantis gyorsan reagált is egy kreatív reklámmal a jogtalannak vélt kritikákra, amit a Totalcar szúrt ki, és amely a Fiat 500e modellt mutatja be minden embléma és felirat nélkül. A reklám narrátora kiemeli, hogy az autó ikonikus dizájnja és az élet örömét kifejező stílusa alapján mindenki felismerné, hogy ez egy olasz Fiat, még logó nélkül is. Ez a válasz egyszerre szól az olasz kormánynak és a vásárlóknak, hangsúlyozva a Fiat egyediségét a mai, gyakran egyforma kinézetű autók között.
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Az együttműködés fontosságát hangsúlyozta Vlagyimir Putyin orosz és Donald Trump amerikai elnök is a pénteki alaszkai orosz-amerikai csúcs után tartott sajtótájékoztatón, ám részleteket egyikük sem árult el. Trump viszont már Vlagyimirnek hívja a „nagyszerű politikusnak” nevezett orosz vezetőt.
A szakemberek érdeklődve figyelték, miként viselkedik az amerikai és orosz elnök a tárgyalásuk előtt.