Betelepülési stop: nem kapkodnak Navracsics törvénye után az önkormányzatok
Egyelőre nincs jele annak, hogy önkormányzatok sora készülne mielőbb bevetni az új „fegyvert”, amellyel fékezhetik a lakosságszámuk növekedését.
Itt a megoldás azok számára, akik a 802 lovas Mercedes-AMG S 63 E Performance produkciójával nem teljesen elégedettek.
A Mercedes a közelmúltban dobta piacra a valaha készült legnagyobb teljesítményű S-osztályt, a plugin hibrid hajtásláncú AMG S 63 E Performance-t.
És most itt a Mansory által készített legújabb tuningverzió, mely értelemszerűen még erősebb, még durvább lett:
A 4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő PHEV rendszer teljesítménye 802-ről nem kevesebb, mint 950 lóerőre nőtt, miközben a csúcsnyomaték 1430-ról 1565 Nm-re emelkedett.
A két nagyobb feltöltőnek köszönhetően a 0-100-as gyorsulás szintideje 3,3-ről 3,1 másodpercre olvadt, az elektronikusan korlátozott végsebesség viszont változatlanul 290 km/h maradt.
Az egyedi aerodinamikai csomagos, különleges 22 colos felnis újdonságból egy némileg visszafogottabb verzió is készül, mely “csak” 880 lóerővel, illetve 1490 Nm-rel gyilkolja a kerekeket.
A 2,6 tonnás és 5,34 méter hosszú Mercedes-AMG 13,1 kWh kapacitású akkumulátora ideális esetben 33 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé. A villanymotoros hajtáshoz nem nyúltak hozzá a tuning során.
A tuning ára egyelőre ismeretlen, az alapmodell magyarországi indulóára 91,8 millió forint.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan meghajtani a valaha készült legerősebb AMG-ként jegyzett GT 63 S E Performance-t, melynek hasonló hajtáslánca 843 lóerőt, illetve 1470 Nm-t szabadít rá az aszfaltra.
Ezzel a négyajtós kupéval 2,9 másodperc alatt tudható le a 0-100-as sprint, a végsebesség pedig 316 km/h magasságában alakul.
Egyelőre nincs jele annak, hogy önkormányzatok sora készülne mielőbb bevetni az új „fegyvert”, amellyel fékezhetik a lakosságszámuk növekedését.
Kapu Tibor és három űrhajóstársa már a SpaceX űrhajójában várja, hogy útnak indulhasson a 14 napos küldetésére.
A Lázár János vezette szakminisztérium valakikkel egyeztetett a plázastop szigorításáról, s azt ígérte, a kormány nem fog (vissza)élni a plusz engedélyezési jogkörrel.
Barthel-Rúzsa Zsolt vállalkozása, a Századvég International Zrt. 2022-ben még 162 milliós profitot termelt, ez tavaly szűk 12 millióra zsugorodott. Igaz, a köztes, 2023-as év még rosszabb volt.
Kreitler-Sas Máté azt mondta, hogy nem fizet az énekesnek és szürreálisnak tartja, hogy az a Delhusa Gjon akarja beperelni, aki notóriusan megsértette a közlekedési szabályokat Újbudán.
Maszúd Peszeskján azt mondta, hogy kész rendezni a nézeteltéréseket az Egyesült Államokkal és nyitott a nukleáris tárgyalások újrafelvételére.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Kiteljesedik a dinamikus árazás, akár napról napra változhat a nagykereskedelmi ár, s annak nyomán a kiskereskedelmi ár.
A legtöbb hirdetést a tankerületi központok adták fel.
Megerősítették, hogy készek a kutatóhálózatról leválasztandó négy központ átvételére.