szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A BMW M2 alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak vagy lomhának, de most még potensebbé vált.

A BMW aktuális kínálatának leginkább őszinte vezetési élményre hangolt modellje az akár kézi váltóval is rendelhető, 6 hengeres biturbó erőforrású és hátsókerék-hajtású M2. Az általunk is rendesen meghajtott kompakt sportkupéból most egy új tuningverzió érkezett.

Így fest egy gyári állapotú M2…
BMW
…és ilyen az új tuningverzió
Autoid

Az Autoid új karbonszálas TRE bodykitjével felvértezett BMW M2 sokkal agresszívabb megjelenésű lett, és az aerodinamikai optimalizálásnak köszönhetően 190 km/h-nál több mint 100 kilogramm extra leszorítóerőt produkál.

Az állítható magasságú sportfutómű mellett említést érdemelnek többek közt a látványos 20 colos kovácsolt könnyűfém felnikre szerelt Yokohama AD09 gumik, az 1730 kilogrammra csökkentett tömeg, a hangos sportkipufogó, illetve a finomhangolt váltó és kormánymű.

Autoid BMW M2
Autoid
Autoid BMW M2
Autoid

A 3 literes, 6 hengeres biturbó benzinmotor 570 lóerős teljesítménye, illetve 665 Nm-es nyomatéka 3,2 másodperces 0–100-as gyorsulást tesz lehetővé (Tesla Model 3 Performance: 3,1 másodperc).

Viszonyításképp: a facelift előtti M2 460 lóerős, és 550 Nm-es erőforrást tudhat magáénak, illetve 4,1-4,3 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet, a Magyarországon 30 millió forinton nyitó legújabb kivitel pedig 480 lóerőt és 600 Nm-t tud, a 0–100-as szintideje 4-4,2 másodperc.

A legújabb tuningolt BMW M2-ből tíz példányt terveznek gyártani.

Autoid BMW M2
Autoid
Autoid BMW M2
Autoid
Autoid BMW M2
Autoid
Autoid BMW M2
Autoid
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!