szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A Nordschleife leggyorsabb kompaktjaként jegyzett Audi az eddiginél jobb illatélménnyel kecsegtet.

Az Audi felvarrta népszerű hot hatch modellje, az RS3 ráncait, megérkezett a továbbra is ötajtós, illetve szedán változatban készülő típus legújabb változata.

A friss RS3 elsősorban modernizált lámpáiról, új hűtőrácsáról, illetve átrajzolt lökhárítóiról ismerszik meg.

Audi RS3
Audi
Audi RS3
Audi

Az eddiginél jobb illatélménnyel kecsegtető utastérben újdonság az opcionális karbon kagylóülés, ezenkívül pedig az új gyorsgombokkal felvértezett, alul-felül csapott sportkormány és a középkonzol új menetirányváltója mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Audi RS3
Audi
Audi RS3
Audi
Audi RS3
Audi

A lényeg, vagyis a Győrben készülő “szív” változatlan maradt. A remek orgánumú 2,5 literes 5 hengeres turbós benzinmotor egy hétfokozatú duplakuplungos automata váltón keresztül kereken 400 lóerős teljesítményt, illetve 500 Nm-es nyomatékot szabadít rá a négy kerékre, ami 3,8 másodperces 0-100-as szintidőt, illetve 290 km/h végsebességet tesz lehetővé.

Audi RS3
Audi

Az optimalizált kanyarvételi képességű új RS3 7:33.123-as köridőt futott a Nürburgring 20,832 kilométer hosszú Nordschleife szakaszán, ami 5 másodperccel jobb a kompakt autók kategóriájában feljegyzett korábbi rekordnál.

Az Ingolstadtban gyártott új négykarikás hot hatch 19 százalékos helyi adót tartalmazó német alapára 66 000 euró (26 millió forint), a forgalmazás októberben kezdődik meg.

Audi RS3
Audi
Audi RS3
Audi
Audi RS3
Audi
Audi RS3
Audi
Audi RS3
Audi
Audi RS3
Audi
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!