Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A zászlóshajó kategóriás Maextro S800 a gyártó szerint nagyobb, mint a kínai autók 99,99 százaléka.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a 120 millió forint ellenében többek közt vádlimasszázst, ezüstpoharakat és nem mellesleg 612 lóerős biturbó V12 motort felvonultató német luxusszedánt, a Mercedes-Maybach S680-at.
A Maybach kínálatának csúcsmodellje nem kevesebb mint 5,47 méter hosszú – és most érkezett egy vadonatúj kínai rivális, amely ennél 1 centiméterrel hosszabb. Íme a Huawei és a JAC által közösen fejlesztett Maextro S800:
Az 5,48 méter hosszú, 2 méter széles és 1,54 méter magas szedán 3,37 méteres tengelytávú, vagyis e tekintetben 2 centiméterrel elmarad az S680-as Maybachtól.
A Level 3-as önvezetésre képes és az ígéretek szerint luxusban tocsogó utasterű S800 tisztán elektromos hajtásláncú, tehát Mercedes-fronton nem a Maybach S-osztállyal, hanem az akár 761 lóerős EQS villanyszedánnal rivalizál.
A hajtáslánc részleteit és a menetdinamikai adatokat a későbbiekben fedik fel, azt viszont már most tudni lehet, hogy a kereskedésekbe tavasszal begördülő modell árcéduláján 1-1,5 millió jüan (54-81 millió forint) összeg szerepel majd.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.