868 lóerővel és nyitott tetővel hódít a legújabb Ferrari

A Ferrari 296 GTS N-Largo kicsit erősebb és jelentősen szélesebb lett a normál GTS-nél.

  • HVG HVG
868 lóerővel és nyitott tetővel hódít a legújabb Ferrari

A Ferrari a közelmúltban dobta piacra az általunk is rendesen meghajtott 296 GTB-t, mely alaphelyzetben sem nevezhető szerény képességűnek, vagy unalmasnak, mindenesetre most itt a Novitec által a nyitható tetejű GTS kivitelből készített még izgalmasabb tuningverzió.

Ferrari 296 GTS N-Largo
Novitec

Az 1540 kilogramm tömegű, hátsókerék-hajtású roadster 3 literes V6-os biturbó benzinmotorra épülő plugin hibrid hajtáslánca 38 lóerővel gyarapodott.

A szakszerű tuningot követően immár nem kevesebb, mint 868 lóerős teljesítmény áll a sofőr rendelkezésére.

Ferrari 296 GTS N-Largo
Novitec
Ferrari 296 GTS N-Largo
Novitec

A 21 colos első és 22 colos hátsó kovácsolt Vossen felnikre szerelt 255-335 milliméter széles kerekeken gördülő, 35 milliméterrel ültetett futóműves, 12 centiméterrel kiszélesített és hangos sportkipufogós 296 GTS N-Largo menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.

A Ferrari 296 GTS gyári állapotában 2,9 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra, 7,6 másodperc alatt tudja le a 0–200-as sprintet és a gyorsulásának csak 330 km/h-nál szakad vége.

Ferrari 296 GTS N-Largo
Novitec
Ferrari 296 GTS N-Largo
Novitec
Ferrari 296 GTS N-Largo
Novitec
Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.