szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás arra az esetre, ha a Porsche 911 GT2 RS alaphelyzetben esetleg picit túl unalmas lenne.

Akad néhány olyan legendás sportautó, melynek tuningolásához nem kevés bátorság kell, ilyen például a Porsche 911 legdurvább gyári változata, a GT2 RS, melyet most a Manhart vett kezelésbe.

Mivel az aktuális 911-esből még mindig nincs ilyen verzió, a német tuningcég szakemberei az előző generációs “neunelfer” csúcsmodelljét vették alapul, a végeredmény pedig egy olyan őrült sportkocsi lett, melynek vezetéséhez jó adag bátorságra (és tapasztalatra) van szükség.

Manhart TR 950
Manhart
Manhart TR 950
Manhart

A 3,8 literes 6 hengeres biturbó boxermotor teljesítményét 700-ról 963 lóerőre növelték, miközben a csúcsnyomaték 750-ről nem kevesebb, mint 1090 Nm-re nőtt.

És ugyebár az öltönyös csúcsmodell 650 lovas 911 Turbo S-től eltérően ezúttal csak és kizárólag a hátsó kerekek hajtottak.

Manhart TR 950
Manhart
Manhart TR 950
Manhart

A karbonszálas elemekkel gazdagon ékesített, egyedi 21-22 colos kerekekkel szerelt, Manthey sportfutóműves újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.

Viszonyításképp, az általunk a közelmúltban Budapesten lencsevégre kapott 911 GT2 RS gyári állapotában 2,8 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és a gyorsulásának csak 340 km/h-nál szakad vége.

Manhart TR 950
Manhart
Manhart TR 950
Manhart
Manhart TR 950
Manhart
Manhart TR 950
Manhart
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!