Az Opel május végén leplezte le a Mokka FIA eRally5 szabályrendszer szerint megépített raliverzióját, a Mokka GSE Rallyt, és most kiderült, hogy hamarosan érkezik belőle a közutakra szánt normál kivitel is.
A gyártó által első körben álcázófóliás prototípus formájában megmutatott sportos crossover részletes specifikációit csak a későbbiekben hozzák nyilvánosságra, de annyit elárultak, hogy a Mokka GSE a nagy teljesítményről, a közvetlen kezelhetőségről és a kiváló úttartásról szól.

A Mokka GSE Rally és a Mokka GSE
Opel
A Mokka GSE Rally első kerekeit egy 280 lóerős teljesítményű és 345 Nm nyomatékú villanymotor hajtja, mely egy 54 kWh kapacitású akkumulátorból nyeri az energiát.
A Magyarországon 13,99 millió forinton nyitó elektromos Opel Mokka 156 lóerős teljesítményű, 270 Nm nyomatékú, 9 másodperces 0-100-as gyorsulású és 400 kilométer körüli hatótávú.
Az Opel a múlt héten mutatta be aktuális kínálatának legerősebb csúcsmodelljét, a 325 lóerős és 509 Nm-es produkcióra képes Grandland Electric AWD-t, mely 500 kilométeres hatótávú összkerekes elektromos SUV 6,1 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.