A kompakt szabadidő-autók piacán versengő, nemrégiben megújult Mokka adja az alapját az Opel legújabb versenyautójának, az FIA új eRally5 szabályrendszere alapján megépített Mokka GSE Rallynak.
A látványos fényezésű és egyedi matricázású raliautó elöl található egyetlen villanymotorja nem kevesebb, mint 280 lóerős teljesítményt, illetve 345 Nm nyomatékot szabadít rá az első kerekekre.
Az egyedi Bilstein futóműves, kagylóüléses és bukókeretes újdonság 54 kWh kapacitású akkumulátora megerősített védelmet kapott, nem mellesleg pedig a menetstabilizátort és a blokkolásgátlót is kiiktatták a fejlesztők.
A Mokka GSE Rally az év végén várhatóan egy közúti testvérmodellt fog kapni: a Mokka GSE várhatóan az Abarth 600e és az Alfa Romeo Junior Veloce technikai megoldásait fogja felvonultatni.
A Magyarországon 13,99 millió forinton nyitó elektromos Opel Mokka 156 lóerős teljesítményű, 270 Nm nyomatékú, 9 másodperces 0-100-as gyorsulású és 400 kilométer körüli hatótávú.