A BMW tovább feszíti a húrt a kis benzines élményautójával

A vezetési élményre kihegyezett BMW M2 hamarosan még komolyabb tempóra lesz képes.

  • HVG HVG
A BMW tovább feszíti a húrt a kis benzines élményautójával

A BMW aktuális kínálatának egyik legizgalmasabb modellje az általunk is rendesen meghajtott M2, mely többek közt erős 6 hengeres motort, kézi váltót és hátsókerék-hajtást vonultat fel.

A bajor gyártó azonban azokra is gondol, akik nem feltétlenül elégedettek az M2 produkciójával, számukra érkezik az a vadonatúj pályacsomag, melynek elemei most először kedvcsináló felvételeken tekinthetők meg.

BMW M2
BMW

Az ígéretek szerint 2026-tól elérhető pakk igen komoly leszorítóerőt produkáló aerodinamika szettel, illetve szuperkönnyű felnikre szerelt Pirelli P Zero Trofeo RS gumikkal támad.

BMW M2
BMW

A Magyarországon 30,6 millió forinton nyitó M2 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotorja 480 lóerővel gyilkolja a hátsó kerekeket, és mindez 4-4,2 másodperces 0-100-as gyorulást tesz lehetővé.

BMW M2
BMW

A 46 millió forintos M2 CS 30 kilogrammal alacsonyabb tömeggel, 50 lóerővel nagyobb teljesítménnyel és 3,8 másodperces 0-100-as szintidővel büszkélkedhet.

Titokban kipróbálta a sóskúti akkufeldolgozót az Andrada: ömlött a fekete por

Titokban kipróbálta a sóskúti akkufeldolgozót az Andrada: ömlött a fekete por

Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.