Drága a Google-szemüveg? Nyomtasson egyet!
Nevezhetjük feltűnési viszketegségnek, mókának, sznobizmusnak, mindenesetre vannak, akik úgy szeretnének Google-szemüveget viselni, hogy ne kelljen érte másfélezer dollárt fizetni.
Nevezhetjük feltűnési viszketegségnek, mókának, sznobizmusnak, mindenesetre vannak, akik úgy szeretnének Google-szemüveget viselni, hogy ne kelljen érte másfélezer dollárt fizetni.
Egyre érdekesebben alakul a helyzet a kiterjesztett valóság birodalmában: a Google és az LG után a Sony izgalmas szabadalmára is fény derült.
Egy, a kiterjesztett valóságon alapuló alkalmazásnak köszönhetően „frissíthetjük” iOS-ünket, Androidunkat a BlackBerry új operációs rendszerére – no persze csak virtuálisan.
Meglepő lenne, ha pont a Microsoft nem mozdulna rá évtizedünk egyik meghatározó IT-trendjére, a viselhető IT-ra.
Míg sokan a 21. század egyik nagy technikai vívmányának tartják a kiterjesztett valóságot (AR = Augmented Reality), olyanok is vannak, akik inkább a sötét oldalát látják.
A Travelline olyan forradalmi újdonságot mutat be, ami alapjaiban változtathatja meg életünket utazás közben, vagy a mindennapok során.
Mágnesekből készített jóstábláknak és a Doppler-effektusnak köszönhetjük a jövő legnagyobb ajándékát, a kibővített valóságot, ami sokak szerint ugyanolyan múló trend, mint a már most kellemetlen hangzású web 2.0. Cikkünkben a rendszer múltját és jövőjét vizsgáljuk.