Hátborzongató, de egyben vicces videóval reklámozza a Safari böngészőt az Apple
Vitathatatlanul ötletes az alábbi Apple-videó, amely Hitchcock világát idézve helyezi a hangsúlyt a Safari adatvédelmére.
Vitathatatlanul ötletes az alábbi Apple-videó, amely Hitchcock világát idézve helyezi a hangsúlyt a Safari adatvédelmére.
Valamiért úgy érezte az Apple, jó ötlet egy reklámban hangsúlyozni, mennyi fotó fér el egy iPhone 15-ön – a gond csak az, hogy ma már biztosan nem „rengeteg” az alapmodellek 128 GB-ja, amiből ráadásul néhány gigányi már eleve foglalt.
Legalábbis ez szűrhető le abból a reklámvideóból, amelyet az Apple készített, hogy táblagépét népszerűsítse.
Úgy gondolja az Apple, hogy annyira strapabíró lett az iPhone 12, hogy olyan megpróbáltatásokat is kiáll, amelyeknek ritkán vannak okostelefonok kitéve.
Legújabb reklámfilmjében az iPhone megbízható adatvédelmére utal az Apple, hátha elfelejtették már a felhasználók a FaceTime-fiaskót.
A 2018-as iPhone-okkal, illetve az iOS 12-vel mutatkozott be a mélységállítási lehetőség (Depth Control). Egy vicces reklámban hívja fel erre a funkcióra a figyelmet az Apple.
Valami nagyon félresikerült az Apple november óta futó iPad Prós hirdetésében, a felhasználók valamiért gyűlölik ezt a reklámot.
Az Apple meglepő és látványos reklámmal rukkolt elő: a leginkább a Halálos iramban filmszériából ismert Dwayne "The Rock" Johnson főszereplésével a Siri lehetőségeire hívja fel a figyelmet.