Amerikában 500 lóerős benzinmotort kap a nálunk dízel Audi SQ7/SQ8
Az amerikai piacon nem lenne túl népszerű az európai gázolajos erőforrás, így ott benzines V8-cal szerelik a divatterepjárót.
Az amerikai piacon nem lenne túl népszerű az európai gázolajos erőforrás, így ott benzines V8-cal szerelik a divatterepjárót.
Ezzel a gázolajos SUV-val bőven 5 másodperc alatt le lehet tudni a 0-100-as gyorsulást.
Immár Magyarországon is leadhatunk rendeléseket a négykarikás gyártó nagy divatterepjárójának legfrissebb kivitelére.
Egy biztos: a német gyártó népszerű modelljének új generációja nem a jelenleg használt német üzemben fog készülni.
A kékvérű brit márka első hibrid modellje nem meglepő módon egy méretes divatterepjáró.
Sosem létezett még ilyen hatalmas BMW, amire hazánkban minden további nélkül felvehető a 7 üléses autókra járó nagycsaládos kedvezmény. És ami a több tízmillió forintos árcédulája ellenére is korrekt árazású, keveset fogyasztó luxusautónak nevezhető.
Az Audi első villanyautója egy hatalmas kapacitású akkumulátorral szerelt méretes divatterepjáró. Kipróbáltuk, mennyire élhető autó a gyakorlatban a győri szívet kapott Audi e-tron.
Egy Porschét és egy McLarent is letarolt.
A kékvérű brit luxusmárka divatterepjárójának limitált szériás kiadása abszolút egyedi utasteret kapott.
A négykarikás logójú gyártó divatterepjárója változatlan méret mellett az eddiginél sokkal modernebb technikát vonultat fel.
A tuning-szakemberek nemcsak a motorhoz nyúltak hozzá, hanem a külcsínt is agresszívabbá tették.
Mutatunk néhány olyan autót, amelyekre polgárpukkasztó áruk, méretük és teljesítményük ellenére is támogatást ad az állam.
A Lexus első hétszemélyes európai modellje listaáron 1 millióval drágább az 5 üléses változatnál, de az új kedvezménnyel 1,5 millió forinttal mégis olcsóbb lehet.
A komplett iparág egyik legjobb futóművével támad a negyedik generációs X5. És még egy csillogó petrolhead ékszert is találhatunk a belsejében.
A minden előzmény nélküli Q8 tekintélyt parancsoló megjelenéssel, hatalmas beltérrel, illetve a Q7-esénél sokkal modernebb fedélzeti rendszerrel száll harcba a vásárlók kegyeiért. Cserébe sokkal drágább is a hetesnél.
A hatalmas divatterepjáró végig stabilan viselkedett, de talán nem pont városban kellene ily módon feszegetni a határait.