BrandContent

Most ők lépnek piacra – Indul az OTP Junior új vállalkozói műsora
 

Most ők lépnek piacra – Indul az OTP Junior új vállalkozói műsora

Az OTP Junior új vállalkozói műsora rávilágít, milyen készségek szükségesek egy fiatalnak ahhoz, hogy ne csak álmodjon a vállalkozásról, el is tudja indítani azt. Június 18-án indul a Piacralépők, ahol tíz formáció versenyez gyakorlati kihívásokon keresztül, szakmai mentorokkal az oldalukon. A 10 millió forintos fődíj mellett olyan tudással is gazdagodnak, ami a piacon ma felbecsülhetetlen.

OTP Bank Nyrt. OTP Bank Nyrt.


Az új Mercedes-Benz olyat tud, amit a korábbi autók nem
 

Az új Mercedes-Benz olyat tud, amit a korábbi autók nem

A mesterséges intelligencia megjelenése teljesen új szintre emelte kapcsolatunkat az autónkkal. De mi is tesz pontosan okossá egy autót? Hogyan idomul az autónk a szokásainkhoz úgy, hogy a legkényelmesebben érezzük magunkat, miközben használjuk? Többek között ezekről a kérdésekről is beszélgetünk a legújabb elektromos Mercedes-Benz CLA modell bemutatása kapcsán a Mercedes-Benz szakembereivel.



Elhasználom reggel, velünk marad száz évig – A műanyag örökség
 

Elhasználom reggel, velünk marad száz évig – A műanyag örökség

Vannak a hétköznapi életben olyan dolgok, amelyeknek sosincs vége. Ilyen a vásárlás és az ezt követő folyamatok is: az elpakolás, főzés, mosogatás és végül a szemét kihordása. Hazafelé szatyrokat cipelünk, indulásnál a szemetet visszük ki magunkkal. De miért van az az érzésünk néha, hogy több szemetet termelünk, mint amennyi az étel vagy a ruha volt, amit megvettünk?


A jövő nem eldobható – így vásárolj tudatosan!
 

A jövő nem eldobható – így vásárolj tudatosan!

A környezettudatos életmód egyik alappillére, ha a mindennapi élethez szükséges élelmiszereket és termékeket fenntarthatóságot figyelembe vevő vásárlással szerezzük be. Ráadásul ez ma már nehézséget sem kell, hogy jelentsen a fogyasztóknak, mert a legtöbb kereskedő felismerte: a fenntarthatóbb alternatívák biztosításával is tehet a bolygó védelméért, és csakis így maradhat hosszú távon is vonzó és sikeres vásárlói körében.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország

Te készen állsz, hogy az AI vásároljon helyetted?
 

Te készen állsz, hogy az AI vásároljon helyetted?

A Mastercard country managere, Márkus Gergely szerint a fizetés a jövőben a háttérben zajlik majd, miközben a kényelem, a biztonság és a személyre szabott élmény kerül előtérbe. Az AI nemcsak védi a tranzakciókat, hanem hamarosan akár helyettünk is vásárolhat.

Mastercard Mastercard

Egészség karnyújtásnyira
 

Egészség karnyújtásnyira

A kínai gyártó prémium készülékével minden korábbinál magasabbra helyezte a lécet az egészségünkkel kapcsolatos funkciók terén, de designban és a további innovációkkal kapcsolatban is feladta a leckét a versenytársaknak. 


Célegyenesben az F1 felé – Molnár Martin brit F4-es pilótával beszélgettünk
 

Célegyenesben az F1 felé – Molnár Martin brit F4-es pilótával beszélgettünk

Mitől lesz egy versenypálya szerethető, vajon támadni vagy védekezni jobb érzés 200 km/órás sebesség mellett? Sok egyéb mellett ezekről a kérdésekről is beszélgettünk a 16 éves Molnár Martin, brit F4-es autóversenyzővel, aki idén a F4 Middle East Championshipben is elindult. Martint az új idényben főszponzorként a One Magyarország Zrt. is támogatja, akik elkötelezettek amellett, hogy a hozzá hasonló fiatalok útját egyengessék.



6 pontban arról, miért éri meg kiszervezni a bérszámfejtést
 

6 pontban arról, miért éri meg kiszervezni a bérszámfejtést

Talán nem is gondolnánk, de egy vállalat működésében az egyik legérzékenyebb és legnagyobb felelősséggel járó háttértevékenység a bérszámfejtés. Ide tartozik többek között a bérkifizetések pontossága, az adatszolgáltatások hibátlan teljesítése és az IT-rendszerek megbízhatósága – mind olyan tényezők, amelyek kritikus szerepet játszanak a vállalatok működésében. Nem meglepő, hogy egyre több cég dönt a bérszámfejtés kiszervezése mellett.

BrandLab BrandLab



Etikus működéssel a legalacsonyabb árakon
 

Etikus működéssel a legalacsonyabb árakon

Az etikus értékek egyre fontosabbak a modern fogyasztók, különösen a fiatalabb vásárlók életében. Az etikus elvek alapján működő kereskedők és szolgáltatók előnyt élveznek versenytársaikkal szemben, hisz olyan értékek mentén tevékenykednek, amelyek nemcsak vonzóbbá, megbízhatóbbá teszik őket a piacon, de pozitív hatással vannak társadalmi megítélésükre és gazdasági eredményeikre, ami egyúttal biztosítja számukra a hosszú távú, stabil sikert.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország

„Nem mindegy, hány fokon tároljuk a csokit, ahogy az sem, hogyan tároljuk a veszélyes anyagokat”
 

„Nem mindegy, hány fokon tároljuk a csokit, ahogy az sem, hogyan tároljuk a veszélyes anyagokat”

A jelenlegi versenyhelyzetben azok a szolgáltatók tudnak előrelépni, akik magas műszaki színvonalat, megbízható működést kínálnak. Ilyen szolgáltató a szerződéses logisztikával foglalkozó Raben Trans European Hungary Kft. is, akik magas szakértelemmel rendelkeznek a veszélyes áruk logisztikájában ugyanúgy, mint az élelmiszerek kezelésében. Árvai Csaba ügyvezető igazgatóval beszélgettünk.


Nyitás az alternatív befektetések felé
 

Nyitás az alternatív befektetések felé

Az Apelso-t választotta magyarországi partneréül a BlackRock alapkezelő az alternatív befektetések területén. Illés István, az Apelso cégtársa elmondta, az együttműködésnek köszönhetően hamarosan az ügyfeleik is részesedhetnek a private markets befektetések dinamikus bővüléséből. A family office és wealth management szolgáltatásokat nyújtó vagyonkezelő további két új alternatív alappal is készül: az épp most induló ingatlanfejlesztésekbe fektető alap mellett egy hedge fund meghonosítását is tervezik.


A bortermelés melléktermékének felhasználásból csinált sikeres vállalkozást
 

A bortermelés melléktermékének felhasználásból csinált sikeres vállalkozást

Inspiráció és marketingérték – ezek miatt értékesek azok a pályázatok, amelyeken a Grapoila is rendre megméretteti magát. A hidegen sajtolt olajairól, natúr élelmiszereiről és kozmetikai termékeiről ismert vállalat a Generali EnterPrize díját is elhozta 2021-ben, és azóta a verseny zsűrijének is tagja. A pályázat célja, hogy támogassa a kis- és középvállalkozásokat a különböző fenntarthatósági kezdeményezésekben. Az idei kiírásra június 13-ig lehet jelentkezni – ennek apropóján a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője, Pinczés Marianna saját tapasztalatait és tanácsait is megosztotta velünk.

Generali Generali

Kíváncsi, hol tart az autóipar?
 

Kíváncsi, hol tart az autóipar?

Idén május 13–16. között rendezik meg az Ipar Napjai Nemzetközi ipari szakkiállítás mellett az Automotive Hungary Nemzetközi járműipari beszállítói szakkiállítást a Hungexpo-n. A pavilon csaknem 80 százaléka már foglalt, így mindenki, aki kilátogat az eseményre számos újdonságra és érdekességre számíthat. Baranyai Gergő kiállításigazgatóval beszélgettünk.

BrandLab BrandLab


Visszatért egy rég nem látott tehetségkutató
 

Visszatért egy rég nem látott tehetségkutató

„Mondj valamit a világról, a saját korosztályodról!” Ez lehet a siker kulcsa a Ki Mit Tube-on a műsor producere szerint. 10 év után, a One Magyarország támogatásával tér vissza a harmadik évadával az online videós tehetségkutató, egy még inkább digitalizált világba. Rubin Kristóf elmondta, a műsor nem csak a versenyzőknek, a készítőinek is kihívás: hogyan lehet a napi 20-50 videóból kiválasztani azokat, amelyekből a fiatal generáció számára érdekes történetet lehet elmesélni.