Közlekedő Tömeg: Még több helyen vánszorognak mostantól a körúti villamosok
A nagykörúti villamospálya egyes szakaszain olyan rossz állapotban vannak a sínek, hogy a villamosok nem tudják tartani a menetrendet és zajosak is.
A nagykörúti villamospálya egyes szakaszain olyan rossz állapotban vannak a sínek, hogy a villamosok nem tudják tartani a menetrendet és zajosak is.
Dabóczi Kálmán arról is beszélt, hogy munkába és iskolába menet az autóban a város és az ország vezetőiért is szoktak imádkozni a családjával.
A Fővárosi Önkormányzat még 2014-ben döntött a csomópont felújításáról, de most, négy évvel később még mindig felemás a helyzet.
Tavaly több tucat kutya gazdája választott azt a megoldást, hogy utólag, vagyis nem a helyszínen rendezte a büntetést a fővárosban.
Egyes járműveken egészen elszomorító utazási körülmények uralkodnak. Mutatjuk.
A 28-as és a 28A-s villamosok helyett járt egy ideig pótlóbusz. A balesetben egy ember sérült meg.
Hatósági riasztásokra vonulnak ki sok esetben az állatmentők speciálisan felszerelt autóikkal, mégsem használhatják a buszsávot. Így van, amikor a mentőknek vagy rendőröknek rájuk kell várni, mégsem kapnak felmentést a KRESZ-szabály alól. Pedig összesen alig egytucatnyi autóról van szó a fővárosban.
Egy Suzukival konkrétan félig az úttestre parkoltak.
Változik a közösségi közlekedési rend az év utolsó napján: ma éjjel a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) sűríti az éjszakai járatokat, a MÁV pedig több kocsival indítja az InterCity vonatokat.
A BKK szerint az érintett aluljárók felújítása körülbelül nettó 11 milliárd forintba kerülne.
Sok bosszúságot tartogat még a budapesti közlekedés, amíg eljutunk az elektronikus jegyrendszerig.
A BKK szerint csúcsidőben akkor sem tudnának több pótlóbuszt járatni a 3-as metró helyett, ha akarnának, és a mostani kapacitás egyébként is kielégíti az igényeket. Az utasszám ennek ellenére jelentősen csökkent a pótlóbuszokon a metróhoz viszonyítva.
Idén elvileg 12 százalékkal emelnék a BKV-dolgozók bérét, hogy vonzóbb legyen buszsofőrnek állni.
Nagy ívű sajtóeseményt szervezett a BKK, amelyen az elektronikus jegyrendszer következő mérföldkövét, egy érvényesítővel felszerelt buszt mutattak be. Az eseményen azonban hamar kiderült, a bevezetés időpontja még egyáltalán nem ismert, hiszen addig még rengeteg adminisztratív akadályt kell leküzdeni.
A Kassai téri parkoló és az Ungvár utca elejénél lévő kereszteződésben ütközött két autó hétfőn dél előtt nem sokkal.
Összesen harmincat rendeltek ebből a típusból, néhány darabot készítettek el eddig, de a problémák miatt a BKV egyelőre ezeket sem hajlandó átvenni.
Arra hivatkozva, hogy folyamatos támadások érik. A már megvett jegyeket, bérleteket azért fel lehet használni.