#Carlsberg

Nem ittak elég Carlsberget az ázsiaiak
 

Nem ittak elég Carlsberget az ázsiaiak

A Carlsberg dán sörgyártó fenntartja az idei évre vonatkozó, egyszámjegyű nyereségnövekedésről szóló előrejelzését annak ellenére, hogy az Ázsiában eladott több sör nem tudta ellensúlyozni a csökkenő keresletet Kelet- és Nyugat-Európában - közölte a cég szerdán.

MTI MTI

 

"A cider az nem sör"

A nagy nemzetközi sörmárkák mindenütt ugyanolyan minőségben kaphatók – állítja a világ négy legnagyobb sörgyártója közé tartozó Carlsberg magyarországi és horvátországi leányvállalatának az igazgatója. A dán Carsten Haerup Christensen szerint a kis kézműves sörfőzdék ügyesen lesték el a borászoktól, hogyan lehet személyesebben megszólítani a fogyasztókat. A sördivatokkal kapcsolatban pedig örül annak, hogy "ez az egyszerű termék minden irányban talál magának megújulási lehetőséget".

Szabó M. István Szabó M. István

Európában egyre kevésbé kell a sör
 

Európában egyre kevésbé kell a sör

Kelet-Európában és Ázsiában erősít a Carlsberg, miután Nyugat-Európában gyenge értékesítéssel kell szembe néznie. Összességében ezzel együtt is csaknem egyharmaddal csökkent a világ negyedik sörgyártójnak nettó nyeresége, pedig növelni tudta oroszországi piaci részesedését.

hvg.hu hvg.hu



A sör továbbra is nagyon jó üzlet
 

A sör továbbra is nagyon jó üzlet

Csaknem háromszorosára nőtt a dán Carlsberg sörgyártó profitja az elmúlt év utolsó negyedében, részben a bevételek növekedésének, részben a költségek féken tartásának köszönhetően.

hvg.hu hvg.hu