Kreatív reklámötlet sörnyitóval
Ötször vehette volna meg a Yahoo-t a BP az olajkatasztrófa árából
Még most is csak durva becslések vannak arra vonatkozóan, pontosan mekkora árat kell fizetnie a BP-nek az olajkatasztrófa kirobbanásáért. A legóvatosabbak is egy 100 milliárd dolláros összeggel számolnak. De mit lehetett volna vásárolni ennyi pénzből? Az Addict blog ezt mutatja be.
Sokkoló kampány az ittas vezetés ellen
Az ittas vezetés mindenhol komoly probléma, de Brazíliában a hírek szerint az átlagnál is nagyobb gondot jelent, ezért sokkoló kampányba kezdett egy helyi szervezet.
Megérkezett a reklámok új generációja
A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.
Melyik reklámot adták a legtöbbet tavaly?
Ön szerint melyik reklámot adták le a legtöbbször 2009-ben? Az Addict blog összegyűjtötte a toplistás kisfilmeket.
Hogyan lehet hatni a reklámgyűlölő tévénézőkre?
Az Addict blog szerint a reklámipar egyik legnagyobb problémája, hogy feltalálták a set top box alkalmazást, ami reklámok nélkül veszi fel az adást. Hogyan lehet ilyen esetben hatni a fogyasztókra?
Cukorkába „fojtottak” egy embert
A Skittles cég merész, egyedi ötlettel növelte a rajongóinak számát a Facebookon - olvasható az Addict blogon.
Reklám a mocskos kezek ellen
A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Erre a fontos higéniai szempontra épített reklámot egy kézfertőtlenítő marketingcsapata.