Suzuki szívet kap a britek legendás sportautója
A Caterham új belépőmodelljét a japánok 660 köbcentis motorja fogja mozgatni.
A Caterham új belépőmodelljét a japánok 660 köbcentis motorja fogja mozgatni.
A 311 lóerő 250 km/órás végsebességhez elegendő, ami a 620R nyitott karosszériájában legalább kétszer annyinak érződik.
Ha minden igaz, a jövő évi Genfi Autószalonon hull le a lepel a Caterham új sportkocsijáról, amelyet a Renault-val közösen fejleszt a malajziai tulajdonban lévő patinás brit márka.
A szezon elején, bevallottan anyagi gondok miatt, a Caterham-istálló menesztette Heikki Kovalainent, akivel az elmúlt három évet – a csapat erejéhez mérten – eredményesen és fejlődő pályán tudtak teljesíteni. Az idei szezonban eddig azonban a méregzöld színű autók rendre a legrosszabbul teljesítettek. Ennek lett az eredője az, hogy a finn pilóta már Bahreinben autóba ülhet – igaz, nem versenyzőként. De ettől még a Caterham gatyába rázását várják tőle.
Bár a legendás Alpine márka feltámasztását követő első közúti modellre még várni kell, a Renault sportmárkája máris aktivizálja magát a versenyzés világában. A franciák indulnak a Le Mans-i 24 órás viadalon, amelynek LMP2-es kategóriájában állítanak csatasorba egy Alpine felségjelzésű versenygépet.
Charles Pic lesz a jövő évtől a Forma-1-ben szereplő Caterham csapat egyik pilótája.
Újabb autós legenda kel életre: a Renault a brit-maláj Caterhammel összefogva feltámasztja az Alpine sportkocsikat, amelynek első típusait várhatóan 2015-től lehet majd megvásárolni.
Heikki Kovalainen súlyos árat fizethet azért a 12. helyezésért, amit a rivális Marussia versenyzője, Timo Glock hozott össze Szingapúrban: nem kizárt, hogy a finn az évad végén emiatt veszíti el az állását a Catherham istállónál, ami akár azt is jelentheti, hogy kiszorul a Forma-1 mezőnyéből.
Minden idők legextrémebb Caterhamje: így említi a brit sportautó-manufaktúra a legújabb Sevent, a Superlight R600-ast, amelyet a napokban tártak a nyilvánosság elé. A jelző nem véletlen…
Több mint négy évtizede nem fordult elő, hogy olasz pilóta nélkül kezdődjön a Formula 1-es idény. Mára viszont faktummá vált az a jó ideje lebegtetett pletyka, hogy Vitalij Petrov bevásárolhatja magát Jarno Trulli pilótaülésébe. Az, hogy az olasznak élő szerződése volt, hogy elégedettek voltak vele a csapatnál, az Oroszországból érkező milliókkal szemben semmit nem ért.
Az idén az orosz Vitalij Petrov lesz a Forma-1-es Caterham istálló pilótája az olasz Jarno Trulli helyett.
Kis híján múlt, hogy vezettük a világ egyik leggyorsabb, s talán legklasszabb sportkocsiját, az Ariel Atomot. Az egyetlen magyarországi példányban ültünk, féltünk, és előre borítékoltuk a Caterhammel való megméretés végeredményét.
„Úgy vagyok ezzel, tudod, én mindig lehetetlent akarok” – énekelte annak idején Cseh Tamás.