A nap fotója: Havas hátsó lámpa mellett ködlámpával vakít a csepeli autós
Ilyen az, amikor valaki a kicsit munkásabb és az egyszerűbb, de nem annyira szabályos megoldás közül az utóbbit választja.
Ilyen az, amikor valaki a kicsit munkásabb és az egyszerűbb, de nem annyira szabályos megoldás közül az utóbbit választja.
A csepeli körzeti megbízottak elfogták azt a férfit, aki egy munkásszállón szóváltást követően egy késsel megszúrta vitapartnerét.
Egy 29 éves férfiról van szó, aki beismerte tettét.
Egy 59 éves nő a bűncselekmény áldozata, a feltételezett elkövetőt elfogták a rendőrök.
Az árak már nem igazán emelkednek Csepelen és a tőle délre fekvő, a városhatáron kívül eső településeken.
A nőnek perceken múlt az élete.
„Csepel a rend, a törvényesség és a fejlődés pártján áll” – írja Borbély Lénárd.
A nyomozók a lakásán fogták el a kábítószer-kereskedőt, akinél 663,8 gramm marihuánát is találtak.
Péntektől teljes egészében használható a Csepel-Szigetszentmiklós összekötő úton épült új körforgalom, így az arra közlekedők ismét felhajthatnak az M0-ás autóút mindkét irányába.
A „magyaroknál magyarabb” Urmánczy Nándor megszobrozása már fél évtizeddel korábban is botrányt kavart, amikor a Szabadság térből egykoron irredenta skanzent fabrikáló, leginkább a mai CÖF-öz hasonlítható „civil” szervezet elnökének emlékpadját avatták. A skandalumot fokozta, hogy mindez a friss Urmánczy-díjas Kövér László házelnök hathatós támogatásával történt. Az akkori és a minapi csepeli – egész alakos – szoboravató ceremónián egyaránt főszerepet kapott Németh Szilárd. 2003-ban Tarlós István főpolgármester árnyékában, csepeli polgármesterként, a hét elején honvédelmi államtitkárként nevezte „megrendítően aktuálisnak” Urmánczy gondolatait. A gyűlöletbeszéd egyik nagymesterének portréját a HVG öt évvel ezelőtt, egy ma is aktuális cikkben rajzolta meg.
A honvédelmi államtitkár másodszor avatott a revíziós mozgalom megteremtőjének emléket állító alkotást.
A kivitelezési szerződést már meg is kötötték.
Műsortámogatói spotot, rovatszponzorációt, és termékelhelyezést is kaptak.
A minisztérium egyeztetett a közúttal, és arra jutottak megpróbálják leegyszerűsíteni az M0-sra felhajtani akarók dolgát.
Nem elég a felújítás, baleset is nehezíti a közlekedést.
Hiába tudta a Magyar Közút és a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. is, hogy egymástól néhány kilométerre végeznek munkákat, mégsem tettek ellene semmit, emiatt aztán a Csepel-szigeten tízezrek állnak minden reggel a dugóban. A megoldás? Rendőrt a posztra.
Közleményében azt írják, hogy nem egyeztettek vele a munkálatok megkezdése előtt, most a HÉV járatsűrítésével és a helyi munkálatok elhalasztásával próbálkozik.