Már csak a kormány hozzájárulása kell ahhoz, hogy 2032-ig legyen F1-es futam Magyarországon
A jogtulajdonos és a magyar szervezők már megállapodtak, de a kormányzatnak még áldását kell adnia a szerződésre.
A jogtulajdonos és a magyar szervezők már megállapodtak, de a kormányzatnak még áldását kell adnia a szerződésre.
Nem hagyta nyugodni az olaszokat, hogy így kell látniuk a Scuderia Ferrari egyik kocsiját.
A világ első F1-es konstruktőri világbajnokaként jegyzett csapat versenyautót és közúti villanyautót is fejleszt.
Az F1 technikájú méregdrága Mercedes-AMG One garantáltan nem lesz gyakori látvány az utakon.
A legendás, hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia a Mercedes kötelékében folytatja.
Összesen hat olyan hétvége lesz, ahol már szombaton is versenyt láthatunk.
Zsinórban negyedjére marad majd el a verseny.
A vadonatúj De Tomaso V12-es szívómotorja egészen 12 300-as fordulatszámig elforgatható.
Szponzori bemutatókon számítanak majd az ausztrálra a leginkább.
A német versenyző csalódott a döntés miatt.
Duplázott a Mercedes Sao Paulóban.
Hangja ugyan továbbra sincs túl sok a petrolheadek számára kicsit se íze, se bűze Formula-E autóknak, de mostantól minden korábbinál erősebbek, fürgébbek és már "gyorstankolhatók" is a boxutcában. Jövünk minden részlettel a harmadik generációs autókról és főleg a Porsche-féle verzióról.
A volt Forma-1-es pilóta egykori sportkocsija mentes minden polgárpukkasztó hivalkodástól.
Soha senki nem győzött annyi futamon egy szezonban, mint a Red Bull kétszeres világbajnoka.
Pénzbüntetést kaptak, és kevesebbet dolgozhatnak az aerodinamikai fejlesztéseken is.
Ilyen az, amikor az AMG valaha készült legerősebb biturbó V8-as motorja nagyon kevés a győzelemhez.
A legendás német autóversenyző öt alkalommal győzött ezzel a konkrét kocsival.
Ha esetleg azt gondoltuk, hogy az A110 R-nél már nem lesz drágább Alpine, akkor bizony nagyot tévedtünk.
A mexikói a rajtnál megelőzte Charles Leclerc-t, aki végül megszorongatta, de lehagyni nem tudta.