#Facebook




Az előválasztásra százmilliók mentek el, Márki-Zay győzelmére a töredékét sem adják az ellenzéki pártok
 

Az előválasztásra százmilliók mentek el, Márki-Zay győzelmére a töredékét sem adják az ellenzéki pártok

Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az Országgyűlés összetételéről szóló versenyben, mint az ellenzék.

Fülöp István, Gergely Márton Fülöp István, Gergely Márton





Orbán Viktor youtuberként is szeretné, hogy szeressük
 

Orbán Viktor youtuberként is szeretné, hogy szeressük

Ha megszoktuk a beállított Facebook-videókat, üdítő képet adhat Orbán Viktorról a most feltámasztott Youtube-csatornája, hiszen egészen Nagy Imre újratemetéséig visszamenőleg kerültek fel hosszabb, vágatlan videók a miniszterelnök fésületlenebb múltjáról. Ne legyenek viszont illúzióink: a terjeszkedés kampányról, és nem valódi emberségről szól.

Nagy Iván László Nagy Iván László







A sok százmilliós kérdés: felveheti az ellenzék a versenyt a kormánypropagandával a Facebookon?
 

A sok százmilliós kérdés: felveheti az ellenzék a versenyt a kormánypropagandával a Facebookon?

Most egyeztetnek az ellenzéki pártok arról, hogyan lehetne a Fidesz kampánymódszerét lemásolni úgy, hogy az mindenben szabályos legyen. Csakhogy a Fidesz módszere mögött rengeteg pénz is van: csak a Megafon 600 millióból hirdet a Facebookon, az ellenzék egy jóval szerényebb büdzséből veheti fel a versenyt. Kikre támaszkodhat? Honnan lesz pénze? Bige Lászlótól, aki "nem foglalkozik a politikával"? Ennek jártunk utána.

Windisch Judit Windisch Judit