Letaszítja a trónról a Gmail a Freemailt [infografikával]
Egyre többen használják e-mailezésre a mobiltelefonjukat – mutatott rá a KutatóCentrum évente ismétlődő E-Mail User...
Egyre többen használják e-mailezésre a mobiltelefonjukat – mutatott rá a KutatóCentrum évente ismétlődő E-Mail User...
Az elektronikai termékek fogynak a legjobban az online piacon, a kategórián belül a telefonok és a PDA-k a...
Minden harmadik internethasználónak van okostelefonja vagy okostelefon funkciókkal bővített hagyományos...
Az online vásárlók számának növekedését az internet penetráció emelkedése eredményezte: a heti rendszerességgel...
Az aktív internetezők 90 százaléka elolvassa az érdekes tárgyú jóváhagyott e-mail reklámüzeneteket, a személyes megszólítás azonban nem minden esetben jelent előnyt – többek között ez derült ki a KutatóCentrum E-Mail Marketing Reportjából.
Az IT Factory megbízásából a KutatóCentrum által a Monddmeg.