Három Ladából hegesztették össze az orosz fidget spinnert – videó
A novoszibirszki bloggerek úgy döntöttek, megcsinálják a fidget spinner orosz verzióját. Ennél jobban nem is sikerülhetett volna.
A novoszibirszki bloggerek úgy döntöttek, megcsinálják a fidget spinner orosz verzióját. Ennél jobban nem is sikerülhetett volna.
A tulajdonos szerint az autó olyan, mintha most gurult volna le a futószalagról, ráadásul alig van benne kilométer.
Az AvtoVaz orosz járműgyártó 112 ezer 800 Ladát értékesített az idei első öt hónapban, ami 10,5 százalékos növekedés a tavalyi év azonos időszakához képest.
Mi történt volna, ha az Optimus Prime nem Amerikában, hanem Oroszországban landol? Hát persze, hogy egy Ladáról szólna a Transformers film.
Bármelyik autógyár büszke lenne arra, ha az év első négy hónapjában 50 százalékkal tudná növelni eladásait az EU-ban. Csakhogy ez a növekedés összesen 1500 gépkocsit jelent.
Az ötlet Szingapúrban, a kínai piacon pattant ki az orosz tervező fejéből. Ott látott és vett meg egy, a Transformers filmekből megismert, autóból beszélő, harcos robottá átalakuló szerkentyűt mintázó játékot.Otthon pedig megépítette. Nagyban. Egy ócska Ladából.
Úgy tűnik tőlünk nyugatabbra is láttak fantáziát egyesek az orosz autók értékesítésében. Mint az ábra mutatja, korántsem volt egy dicsőséges hadjárat.
1200-es Lada ilyen ráncfelvarrást még nem kapott, de nagyon jól áll neki.
Az AvtoVaz növelte a Ladák eladását az első negyedévben.
Ezért a patika állapotú régi Ladáért pontosan kétszer annyit kérnek el, mint amennyibe egy 2017-es gyártmányú Vesta kerül.
Sokan már temették az orosz márka 2017-es WTCC-s szereplését, de a jelek szerint nincs minden veszve. Érkezik a francia segítség.
Nem éppen a világ legszebb autója, de ilyen tortúrát még ennek az orosz csodának sem kívánna senki.
Az egyebek között a Ladát gyártó orosz AvtoVaz azt tervezi, hogy az idei termelését a tavalyi 408 ezerről 465 ezerre növeli.
A Lada autómárka gyártója, az orosz AvtoVaz a vártnál kisebb veszteséggel zárta a tavalyi évet. Korábban több tízezer dolgozót elbocsátottak, tavaly ősszel pedig négynapos munkahetet vezettek be.
Lehet tippelni, hamarosan kiderül.
Filmekben gyakori az üldözéses jelenetekben, hogy lépcsőkön küldik le a az autókat. Nem is szokták túlélni a jeleneteket.
Év végén kiszállhatnak a turaautó-világbajnokságból, a WTCC-ből.
Az oroszok újabb extrém autós sportban próbálták ki magukat. Hát persze, hogy a Lada nyert.
Bajban van a Ladát gyártó orosz autóipari cég, az Avtovaz. 1,1 milliárd eurós sürgős tőkeemelésre van szükség és ezt az anyagi áldozatot a fő résztulajdonos, a francia Renault vállalja.
Elsőre azt hinnénk, hogy egy kabrió Lada áll a kút előtt, a valóság viszont még ennél is szürreálisabb.