Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Bármelyik autógyár büszke lenne arra, ha az év első négy hónapjában 50 százalékkal tudná növelni eladásait az EU-ban. Csakhogy ez a növekedés összesen 1500 gépkocsit jelent.
A lenta.ru orosz hírportál mindenesetre azt a címet adta beszámolójának, hogy az európai autógyártók statisztikája szerint egészen pontosan 52 százalékkal ugrott meg a Ladák eladása az EU-ban az év első négy hónapjában. Áprilisban 402 kocsit sikerült eladni, ami tavaly áprilishoz képest 37,7 százalékos gyarapodás.
A volgai autógyár idén februárban kezdte el árulni a német piacon a cég "zászlóshajójának" számító Lada Vestát. Az orosz sedan ára, alapfelszereltség esetén 12 490 euro. A drágább verzióért 760 euróval többet kell fizetni.
Tavaly összesen húszezer Ladát értékesítettek külföldön. A cél idén az 50 százalékos növekedés.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Még felszólítás sem hangzott el, semmilyen módon nem szankcionálhatók a résztvevők - állítja Horváth Lóránt ügyvéd.
Karácsony Gergely tekintélyt szerzett, Magyar Péternek sikerült elkerülnie a fideszes kelepcét – csak egyetlen vesztese van a szombati napnak.