EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Bármelyik autógyár büszke lenne arra, ha az év első négy hónapjában 50 százalékkal tudná növelni eladásait az EU-ban. Csakhogy ez a növekedés összesen 1500 gépkocsit jelent.
A lenta.ru orosz hírportál mindenesetre azt a címet adta beszámolójának, hogy az európai autógyártók statisztikája szerint egészen pontosan 52 százalékkal ugrott meg a Ladák eladása az EU-ban az év első négy hónapjában. Áprilisban 402 kocsit sikerült eladni, ami tavaly áprilishoz képest 37,7 százalékos gyarapodás.
A volgai autógyár idén februárban kezdte el árulni a német piacon a cég "zászlóshajójának" számító Lada Vestát. Az orosz sedan ára, alapfelszereltség esetén 12 490 euro. A drágább verzióért 760 euróval többet kell fizetni.
Tavaly összesen húszezer Ladát értékesítettek külföldön. A cél idén az 50 százalékos növekedés.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Újabb fronton kezdett zavarba ejtő szélmalomharcba a Fradi elnöke.