Elárverezik ezt a patika állapotú Lamborghinit, alig 22 km van benne
Az alábbi az egyik legutolsóként legyártott Diablo, amit a Lamborghini készített. Még a széltől is óvta a tulajdonosa.
Az alábbi az egyik legutolsóként legyártott Diablo, amit a Lamborghini készített. Még a széltől is óvta a tulajdonosa.
Néhány hónapja rendelhető meg az olasz sportautómárka első szabadidő-autója, a Lamborghini Urus, és nagyon úgy tűnik, bejött az elsőre szentségtörésnek tűnő autó.
Az olasz gyártó legfrissebb újdonságával akár igen nagy tempó mellett is lehet kabriózni.
Egyelőre Lamborghini Jotaként hivatkoznak rá, de ez inkább egyfajta rajongói elnevezés. Ránézésre pokoli lesz.
A sofőr elvesztette uralmát az 570 lóerős kocsi felett.
A középkonzolba rejtett indítógombot egy aprósággal toldották meg a mérnökök, ami nagyon jól áll az Urusnak.
Ez a négykerekű fenevad nem rejti véka alá a tudását: az extrán kiszélesített karosszéria mögött valódi versenytechnika lapul.
Nincs mese, a kőkemény sportkocsikat gyártó olaszok is egyre inkább az elektronokra fókuszálnak.
A világ egyik legizgalmasabb autómárkájának érdemes megnézni a fontos mérföldköveit.
Az elképesztően erős olasz sportautót nem éppen ilyen felhasználási körülményekre találták ki.
A Lamborghini Huracan Avio tulajdonosa sok helyen megfordult már autójával, de ez volt az első eset, hogy valaki megrongálta a kocsiját.
A tulajdonos egy fiatal hölgy, akinek nem ez az első elképesztően csillogó szuperautója.
A texasi gyorsulási versenyen két Lamborghini is kihullott, utóbbi egy igazi erőgép volt.
A Lamborghini sofőrje áthajtott a piroson, a kerékpáros rendőr ezután eredt a nyomába.
Arrafelé így fogadnak egy új jövevényt. Jelen esetben a Lamborghini első szabadidő-autóját.
Mutatjuk, hogy milyen lenne az olasz gyártó első hot hatch kategóriás modellje, amitől joggal retteghetne az összes GTI-kategóriás autó.
Ilyen az, amikor egy szupergyors divatterepjárót és egy pickupot kereszteznek egymással.
A Lamborghini Urus hangja is pont olyan, mint maga az autó: egy sportkocsiba oltott terepjáró.
Vajna Tímea szombaton posztolt Instagram-oldalára egy videót, amiben rögtön két szabálysértés is látható.
Ha a hátsó ülések csak relatíve ritkán vannak használatban, akkor 2 ajtót nyugodtan le lehet spórolni az Urusról.