Megszűnhet a dugó az M1-esen Budapest felé, új forgalmi rend lép életbe
Kialakítanak egy plusz sávot.
Kialakítanak egy plusz sávot.
A XV. kerületi önkormányzat kezdeményezi a fővárosnál annak a lápnak a helyi védettségét, amelyet gátat építő hódok állítottak helyre az M0-ásnál. A hódgát és a láp ugyanis veszélybe került, mert a felduzzasztott víz zavarja a közútkezelő egyik műtárgyának működését.
A következő két hétben garanciális burkolatjavítás, illetve dilatáció javítási munkálatok miatt sávzárásra számíthatnak a közlekedők az M0-s autóút M1-es autópálya felé vezető oldalán a Deák Ferenc Hárosi Duna-hídon.
Több tucat autó kapott defektet vasárnap az M0–M5-ös autópályák találkozásánál. Kik számíthatnak közülük vajon kártérítésre, és mikor?
A forgalom aszfaltozás miatt akadozik, az Útinform arra kér mindenkit, hogy ha módjában áll, válasszon másik útvonalat.
Az M5-ösön is volt egy komoly baleset.
Az autósok helyzetét nehezíti, hogy korábban az Útinform azt közölte, baleset miatt megállították az M0-s autóút forgalmát az M1-es autópálya felé az M5-ös autópálya csomópontjánál.
Pályaszűkítés és teljes útzár is lesz majd.
Naponta átlagos több mint 20 ezer tehergépkocsi koptatja az aszfaltot a körgyűrű déli részén.
Álláspontjukat azonban sem Lázár János tárcája, sem pedig Vitézy Dávid nem osztja.
A főpolgármester szerint pont a kormány növeli a fővárosi dugókat a az M0-s fizetőssé tételével.
Negyedével drágulhat a buszok fuvardíja, ha megvalósul a kormány tervezete, és jövőre már autópálya-matricák helyett a teherautókhoz hasonló, kilométeralapú útdíjat kell fizetniük a cégeknek.
Most épp a főpolgármester vádolja autósüldözéssel a kormányt.
Már 5-6 kilométeres a torlódás.