"Megdöglötök!" – ordította a rendőröknek az M2-esen 200-zal száguldozó mercedeses
N. Csaba még akkor sem volt hajlandó kiszállni az összetört autóból, amikor már fegyveres rendőrök rohantak felé. A rendőrök szedték ki a volán mögül.
N. Csaba még akkor sem volt hajlandó kiszállni az összetört autóból, amikor már fegyveres rendőrök rohantak felé. A rendőrök szedték ki a volán mögül.
Ebből a Mercedes génekkel rendelkező különlegességből alig néhány tucatnyi példány készült.
Felfrissített designnal és modernizált technikával támad a stuttgartiak dobozos modellje.
A remek állapotú négyszemélyes bálnával évente átlagosan alig több, mint 600 kilométert tettek meg.
Immár hazánkban is elérhető az összes kivitelében hibrid hajtásláncú modernizált GLS.
A márka átalakuló kínálatának egyik kulcsmodellje lesz a legkisebb elektromos limuzinjuk.
Klasszikus vonalvezetés, modern hajtásláncok és high-tech tűzijáték a továbbra is a világ egyik legjobb utazó autójának mondható új E-Klasse arzenáljában, mely utolsó alkalommal épül belsőégésű motorokra. És akár teljesen magától is képes indexelve sávot váltani.
A hétszeres világbajnokot teljesen magával ragadták az érzelmek a Hungaroringen, miután hatalmas meglepetésre megszerezte a pole pozíciót az időmérő edzésen.
Áldásnak és átoknak is bizonyul az amerikai tulajdonos a Forma–1 számára: nő a népszerűség, de a tengerentúliak befolyása is.
A fővárosi Formula–1 partin a hétszeres világbajnok mellett a 800 lóerőnél is erősebb Mercedes-AMG S 63 E Performance is tiszteletét tette.
Az olasz gyártó új modelljeiben egész biztosan nem lesznek HyperScreen-szerű hatalmas műszerfali panelek.
A V6-os egységet lágyhibrid 4 hengeres hajtáslánc váltotta az AMG GLC 43-ban.
A plugin hibrid német sport SUV csúcsnyomatéka meghaladja az 1000 Nm-t.
A fekete metálhoz meglepően passzol a menta zöld.
Másodfokon is a fogva tartás mellett döntött a bíróság.
A rendőrség szerint spontán gyorsulási verseny alakult ki múlt szombaton, a férfi ezt tagadja.
Volt gyorsulási tapasztalata annak a férfinak, aki egy illegális verseny közben halálra gázolt egy biciklist az Árpád hídon, de ahhoz korántsem elég, hogy uraljon egy közel 700 lóerős autót, végképp nem kikapcsolt menetstabilizátor mellett. Mire képes egy csúcskategóriás AMG, ha nem gyakorlott, az autó minden porcikáját ismerő versenyző vezeti? Ennek néztünk utána.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő motorból sikerült felszabadítani 122 eddig szunnyadó lóerőt.
A Mercedes-Maybach S-osztály zöld rendszámos verziójának alaposan megkérik az árát.
A Mercedes G-osztályra épülő pickup csúcsnyomatéka bőven több, mint 1000 Nm.