Biturbó V12 helyett két villanymotor: 660 lóerővel itt az új BMW i7 M70
A bajor gyártó leleplezte a 7-es sorozat új elektromos csúcsmodelljét.
A bajor gyártó leleplezte a 7-es sorozat új elektromos csúcsmodelljét.
Testközelből ismerkedtünk meg az első olyan Mercedes-Maybach modellel, melyben már nincs belső égésű motor. A Mercedes-Maybach EQS 680 SUV minden korábbinál csendesebb utastérrel, és már-már földöntúli luxussal kényeztet.
A "villámgyorsan húzódj le előlem" jegyében fogant, sokakat egyenesen elrettentő külső mögött politikailag teljesen korrekt zéró emissziós technika rejtőzik, és akkor a high-techtől tocsogó luxus utastérről még nem is beszéltünk. Kipróbáltuk az i7-es BMW-t.
A dobozformájú terepjáró bőven 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A kedvcsináló felvételen előzetesen megmutatott szedán hivatalos leleplezésére két hét múlva kerül sor.
A közel 1500 Nm nyomatékú sportszedánnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Okos trükkökkel növeli a hatótávot az EQS SUV olcsóbb kistestvére, melyben már-már álmosító csendben és igen kényelmes utazásban lehet részünk. Teszten a legújabb német luxus villanyterepjáró, az EQE SUV.
Felvarrták a lágyhibrid Mercedes-Maybach szabadidő-autó ráncait, íme a legújabb kivitel.
Mostantól a stuttgarti gyártó legnagyobb SUV-jának összes kivitelében lágyhibrid hajtáslánc található.
Küszöbön az 5 méternél bőven hosszabb luxus divatterepjáró ráncfelvarrása.
A 70-es évekbe katapultál vissza bennünket ez a hatalmas benzinmotorral szerelt patinás versenyautó.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a stuttgartiak 2,8 tonnás elektromos monstruma, melyből nem lesz szupersportos AMG verzió, viszont hamarosan érkezik a szuperluxus Maybach kivitel.
Akkor tenné jól Lewis Hamilton, ha a Mercedestől a Ferrarihoz igazolna át – legalábbis így véli a korábbi Forma–1-es csapattulajdonos, a Michael Schumacher karrierjét is elindító Eddie Jordan.
A minden korábbinál nagyobb új Smart szimpla- és duplamotoros kivitelben lesz kapható.
„A Merci még a fának is másképp megy” – mondogatta a humorista, aki imádta a márkát, és első ilyen autóját Kádár Jánosnak köszönheti.
Három vízsugárral próbálták oltani.
Ez az erős szívómotor még egyértelműen nem a downsizing jegyében fogant.