Áradt a felgyorsult Tisza és mindent letarolt
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
A V6-os egységet lágyhibrid 4 hengeres hajtáslánc váltotta az AMG GLC 43-ban.
A Mercedes-AMG nemcsak a V8-ról plugin hibrid 4 hengeres hajtásra váltó 680 lóerős és 1020 Nm-es új GLC 63-at, hanem a V6 helyett immár csak lágyhibrid 4 hengeres erőforrást felvonultató GLC 43-at is bemutatta ma hajnalban.
A 390 lóerős és 520 Nm-es produkcióra képes 3 literes V6-os motort egy 421 lovas és 500 Nm-es csúcsnyomatékú lágyhibrid 2 literes 4 hengeres egység küldte nyugdíjba.
A 14 lóerős 48 V-os villanymotort felvonultató újdonság 4,8 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 250 km/h.
Viszonyításképp, az előd 4,9 másodperces 0-100-as szintidővel, illetve szintén 250 km/h-s végsebességgel rendelkezett.
Az alapáron összkerekes, négykerék-kormányzású és 9 fokozatú automata váltós Mercedes-AMG GLC 43 alapára várhatóan 70 000 (26,2 millió forint) magasságában fog alakulni.
A 204 lóerős GLC 200-ról készített részletes tesztünk itt olvasható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
Pannonhalmán mondta el augusztus 20-i ünnepi beszédét a Tisza Párt elnöke.
Kína és Oroszország is részt venne a kidolgozásban, dobta fel az orosz külügyminiszter.
A rendőrség ugyanakkor nem akarja elárulni, hogy milyen bűncselekmény gyanújával indítottak eljárást.