Magyarországon a legerősebb tisztán benzines V8-as új Mercedes
A Mercedes-AMG GT 63 Pro a 204 lóerővel erősebb plugin hibrid csúcsmodellnél is drágább.
A Mercedes-AMG GT 63 Pro a 204 lóerővel erősebb plugin hibrid csúcsmodellnél is drágább.
A limitált szériás Mercedes‑AMG GT 63 Pro Motorsport Collectors Edition hajtásában nincs semmi elektromosság.
A tervek arról szólnak, hogy két év múlva már utcai autókban is megjelenjen a technológia.
A fiatal olasz versenyző, aki Hamilton utóda lehet a csapatnál, a Parabolicában dobta el az autóját.
A vadonatúj Mythos sorozat első modelljeként jegyzett Mercedes-AMG PureSpeed esetében a bukósisak jelenti a szélvédelmet.
A most leleplezett elektromos Smart #5 körülbelül akkora, mint egy Mercedes GLC.
A míves puska és a luxussal nyakon öntött kockaterepjáró a sólyom tematika jegyében fogant.
A földöntúli luxussal támadó Mercedes-Maybach SL680 Monogramon megszámlálhatatlanul sok Maybach-logó feszít.
A Carbon Piranha projekt keretein belül egy szuperkönnyű és igen erős retró járgány készül.
Hiába adják hatalmas kedvezményekkel a kereskedők a Mercedes egyes csúcsmodelljeit.
A 6 hengeres benzinmotorral szerelt régi S-Klasse maga a hamisítatlan 80-as évek.
A most eladósorba került McLaren-Mercedes MP4-21 értéke meghaladja az 1 milliárd forintot.
Zárt pályán feszegettük a V8-ról mindössze 4 hengerre szerényített vadonatúj plugin hibrid AMG C 63 határait. Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a szedán és kombi változatban is kapható, őrült gyorsulású izompólós új Mercedes.
Még egy S-Klasse esetében sem feltétlenül mindenki tart igényt luxustól tocsogó utastérre és pazarlóan erős motorra.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban az új Mercedes E 300 de All-Terrain, mely remekül egyensúlyozik nemcsak dízel-villany, hanem kombi-terepjáró fronton is. Túl szép, hogy igaz legyen? Jövünk a részletekkel!
A 4 literes biturbó 8 hengeres motor sokkal erősebb lett, mint eddig volt.
Itt a lehetőség arra, hogy lecsapjunk a valaha készült egyik legkülönlegesebb Bálna Mercire.
Míg legendás elődjét számos egymástól igen eltérő motorral szerelték, addig a vadonatúj Mercedes One-Eleven tisztán villannyal és retró húrokat megpengetve repít előre és picit vissza az időben. Rögtön azt is vázoljuk, hogy miért van négy helyett nyolc kereke.
Az aktuális Mercedes-Maybach S-osztálynál jelentősen tágasabb utastérrel kecsegtet ez az alig használt közel 20 éves Maybach limuzin.
:(. Ezzel szembesültek a mérnökök reggel a monitorokon.